Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 4. februar 2011

aldri mer kalde føtter ...


Jeg fikk en veldig omtenksom julegave i fjor..
En deilig varmepose med ull varmer kalde føtter i en kald seng :-)


Fin ikke sant ?

Takk for all hjelp angående forrige innlegg.
Utrolig spennende, tenk om jeg kunne finne ut hvem denne fru Olsen er ?
Har fått en tilbakemelding på at det muligens kan stå fru Alrek..? 

Alrek eller Olsen, et mysterium er det uansett og at bildet er ihvertfall 100 år gammelt er jeg ganske sikker på..

Husk min giveaway, du finner link oppe til høyre.




Nostalgia

6 kommentarer:

  1. Hei og god kveld:)

    For en fin varmepute, de er som regel ikke noe spennende å se på, men denne hadde et nydelig trekk og pynter jo i tillegg til å varme kalde tær:-)
    Kos deg med fredagskvelden, den er god!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Heisan du.
    Så flott den var, heldige deg.
    Ønsker deg ei trivelig helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en god og VARM helg Nostalgia!! Så kjekt med nyttige julegaver! klem og kos fra meg :-)
    ps, jeg er så heldig at jeg har masse GAMLE slektsbilder! Og min far har fortalt navnet demmes på mange bilder, jeg noterer flittig!
    Han er helt utrolig til å huske sånt! Og siden slekta begynner å dø ut, så kommer det mange bilder tilbake også, når ting blir fordelt - jeg tar i mot med en stor takk!!

    SvarSlett
  4. Neimen for en søt pose til varmeflasken! Ja den er god i disse dager. Ble overrasket da jeg våknet til snø i dag morges...

    Ønsker deg en flott helg!! Stor klem

    SvarSlett
  5. Det der var jo ei omtenksom julegåve! Og fin synes eg, er det eit gammalt ullteppe som er sydd om?
    Spennande med slike navngitte gamle ting som det i innlegget under her...det set fantasien i sving. Eg har både Olsen (Brønnøysund) og Alrek (Bergen) inngift i familien:0)
    Riktig god helg.

    SvarSlett
  6. Det var en fin varmepute, ser riktig elegant ut med mønsteret. Ha en god helg!

    Klem

    SvarSlett