Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

søndag 29. august 2010

Nyheter i bloggbutikken :-)

Nostalgia rydder fortsatt, og legger ut i
bloggbutikken Nostalgias Uthus

Vintage tre-etasjes kakeboks....


Bokser og skrin...




Kjøkkenutstyr...



Bilder....

Ha en fiiin kveld !


Nostalgia

7 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Her var masse fine saker. Likte ekstra godt kakeboksene og de skjønne bildene:)

    Ønsker deg en fin ny uke, stor klem

    SvarSlett
  2. Litt overflod hos deg også? Syntes jeg kjenner meg igjen :-)
    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Fine ting,ja det går ut av huset for fulle mugger her og:)
    kos deg og ha en fin ny uke..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. SÅ mye fint - og jeg er nok en slik "hamster" selv,he he;-)
    Tusen takk for støtte og hjelp ang. bloggen min - det varmer virkelig!:-)
    Ha en fin start på uken,
    klem Hege.

    SvarSlett
  5. Flotte saker til bruktbloggen din...er stadig innom å kikker jeg :o)

    ha en fin ny uke Nostalgia

    SvarSlett
  6. Dette var virkelig flotte saker.

    Jeg må nok innom butikken din for å se på prisene.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  7. Den översta burken är riktigt läcker. De kan gå ganska dyrt här i Sverige på loppisar.

    SvarSlett