Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

lørdag 4. april 2009

Skal det være en kopp te ?

Ingen loppemarkeder denne helgen, men jakt
ble det allikevel;-D. skattejakt.
Denne tekannen falt jeg pladask for.........
Har du sett noe så lekkert ?
Nyyydelig pudderrosa og gull

Denne tekannen ble kjøpt på Fretex idag. Sååå uutrolig lekker at jeg nesten er
fristet til å begynne å drikke te selv ...Heldigvis er det to tenåringsdøtre i
huset som drikker mengder av te
:-D

7 kommentarer:

  1. Ja takk, jeg drikker gjerne te fra denne vakre kannen. Nydelig! Jeg la akkurat inn et innleg med litt rosa jeg også:-)
    Fortsatt god kveld.
    Klem I

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så hyggelig å finne nye bloggdamer :-) Så fin tekanne!

    GOD PÅSKE!
    Klem Jorid

    Ps: Har en konkurranse pågående, sleng deg med!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig hilsen.
    KJempelekker kanne !!!

    SvarSlett
  4. Stilig kanne i "art deco"stil...like it:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  5. Hei!

    Kjempeflott tekanne du har fått tak i...skjønner godt du er fornøyd med det kjøpet!
    Takk for hyggelig besøk hos meg..alltid så kjekt når nye er innom:)))) Ønsker deg en flott påske...klem fra meg

    SvarSlett
  6. hei,hei..
    foe en skjønn tekanne..nå må du jo bare begynne å drikke te, ja :0)
    ..fin palmehelg til deg og dine!

    moaklem

    SvarSlett