Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

onsdag 22. desember 2010

Julepyntet spisestue..


Nissene er kommet på bordet i form av en festremse.


Ikke alltid så mye som skal til :-)


Hvite lys kommer i den gamle lampen i morgen kveld ...


I morgen er det juletreet som står for tur både her hos oss og hos mange andre :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !


Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Du bor jo i ditt eget skattkammer jo. Lunt og personlig, og rette bakgrunnen for en nostalgisk jul! :)

    SvarSlett
  2. En riktig god jul til deg også:)
    Kos deg masse.
    Juleklem fra meg

    SvarSlett
  3. Så skjønn spisestue, nyyydelig lampe, en drøm. God jul til deg og dine, snakkes i romjulen, mailer deg dagen før vi reiser. Det blir nok ettermiddag når jeg er hos deg. Klem fra Mona.

    SvarSlett
  4. Så utrolig mange flott ting/møbler du har!! Må bare sitte og nyte og få med meg alle detaljene;o) Nostalgisk julestemning i god nostalgiastil;o)
    Ønsker deg en strålende jul, kjære venn! Tusen takk for alle gode ord du legger igjen - setter stor pris på ditt bloggevennskap;o)
    Juleklem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Dette må vel kalles et julehjem.....

    Riktig god jul til deg!

    SvarSlett