Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

mandag 30. mai 2011

Kommer i Nostalgias uthus


Førstkommende søndag den 5. juni klokken 20.00, blir det lagt nye ting ut i min bruktblogg




Håndarbeid....



Porselen...

 
Kjøkkenutstyr.
Emaljert kanne, isform, dørslag, bokser, ..


Bestikkskuff..




Med mer...





Nostalgia

10 kommentarer:

  1. Så mye fint! Disse tingene får nok ben å gå på ;) Den kakeboksen var nydelig. *♥*

    SvarSlett
  2. Her var det mye lekkert:DDDD klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Åååå, så mye spesielt og sjeldent.

    SvarSlett
  4. Så mange fine ting! :) Får følge med utover nå ser jeg... ;)

    -Mari

    SvarSlett
  5. Så mye fint !!!
    Det blir leeeenge å vente; føler meg som et barn utenfor en stengt godteributikk :)

    Jeg blir så imponert over alt du kommer over...(Er stadig innom bloggen din, i tilfelle du legger ut noe nytt...)

    SvarSlett
  6. Her må jeg forsøke å følge med. Kannen i hvitt og blått hadde passet perfekt hos meg.

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei.Så mye fint.Stilig den bestikkskuffen.Den kan jo brukes til mye.Sikkert fint med blomster i den.Kjempe fint alt.Ønsker deg en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  8. Herlige ting. Skulle ønsker jeg bodde nærmere butikken din, men titter jevnlig innom den her :)
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett