Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 20. juli 2011

Et nytt hjørne...


Av og til skjer ting i feil rekkefølge...
 Kjølerommet vårt bestemte seg for å takke for seg, og siden vi allikevel hadde tenkt å erstatte det med et kjøleskap om et års tid, ble kjølerommet revet og kjøleskapet kjøpt inn med en gang.


 Det var bare en hake...
 Vi har ikke plass til kjøleskap i kjøkkenet vårt akkurat nå og må vente til kjøkkenet vårt blir påbygget..


 Kjølerommet ble revet og kjøleskapet ble derfor plassert (delvis) under trappen rett utenfor kjøkkenet...


Et forheng fra Gudrun Sjøden le hengt opp for å skjule en uferdig vegg og døråpning...


Ja,ja,.. slik får det stå et års tid til kjøkkenet blir utvidet..


Det ble ikke så verst, iallefall til å leve med en stund til :-)



Kombiskapet fra Gorenje er jeg iallefall kjempefornøyd med..

Ha en fiiin kveld !

Pst ! Nytt er lagt ut i min bruktblogg Nostalgias uthus.

Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Nydelig kjøleskap og jeg skjønner at jeg må besøke Gudrun sjöden, for de gardinene hadde vært helt midt i blinken hos meg!!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Så flott kjøleskap....lekkert...men ser ut til at det vil fungere fint under trappen ....koselig krok det der

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint det var, da. Har ingen kjente som har sånt, så har ikke sett det før. Skikkelig moderne.

    SvarSlett
  4. Mitt første kjøleskap var rødt, trivdes veldig godt med det helt til det måtte byttes ut pga alder! Syntes det bare finnes hvite og stål nå. Ser aldri farger mer. Dette var virkelig fint. Herlige farger hos deg.

    SvarSlett
  5. Råtøft, mitt første kjøleskap var rødt, jeg elsker rødt. Det fungerer nok helt greit når du vet du har noe bedre i vente. Fortsatt god sommer til deg, klem fra Mona.

    SvarSlett