Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

fredag 17. februar 2012

Superhelg !


Masse å glede seg til denne helgen :-)
 Sent i kveld kommer eldste "barnet" hjem etter et studieopphold i Aten, ikke fritt for at mor er litt lettet siden det har vært nokså urolig der i det siste....


I morgen åpner denne butikken for første gang dørene klokken 10.00 !


Butikk Josefine har fokus er på gjenbruk og redesign og jeg må si at det gleder meg at det dukker opp butikker som satser på dette konseptet :-)


Cupcakes idag og fastelavensboller på søndag :-)



 Ønsker deg en fiiin helg :-)


Nostalgia
 

5 kommentarer:

  1. Kos deg masse i helgen nostalgia :)
    Klem!!

    SvarSlett
  2. så nydelige cupkakes, skjønner du har vært på kurs hos manuela...
    så bra at eldstejenta kommer hjem nå... klart et morshjerte er i fyr og flamme!
    fin kalender dere har!
    kos deg på åpningfesten! klemklem, magny

    SvarSlett
  3. Ja Athen er vel ikkje plassen vi vil at våre barn skal være akkurat no. :)

    Ser ut som de får ei kjekk og koseleg helg.

    SvarSlett
  4. Namnam..de såg hærlige ut♥ Kos deg,klem:)

    SvarSlett
  5. Mmmm, disse såg skikkelig deilige ut!
    Så kjekt med tips om ny butikk - der må jeg da innom kan du skjønne;o)))
    Nå skal jeg pakke og reise på hytta. Skal montere et skap så det blir skikkelig gøy;o)
    Ha en flott fastelavenshelg du også!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett