Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 14. september 2012

Rustikt, litt nostalgi og litt retro...


Det er langt mellom innleggene for tiden, men travle dager får ta skylden ;-)
Sist helg fikk jeg tak i masse nytt og spennende som skal legges ut på bruktbloggen min fremover.

På søndag kveld starter jeg med litt rustikt og nostalgisk....og litt retro :-)

Her kommer noen smakebiter ;


Denne herligheten er nettopp lagt ut.. 
 Beholderene er i glass og med Hadeland preget i.


 De som vokste opp på 50 og 60 -tallet husker nok melkeflaskene.
Her er også stativet med ! Kan selvfølgelig brukes til andre flasker også :-)


Rustikk gammel vinballong.. Korgen er kjempefin til både blader og pledd, mens vinballongen er en nydelig vase...



Lekre emaljert vaskevannsfat har jeg flere av...



Noen rustikke trekasser og mye, mye mer kommer også...

Søndag kveld på Nostalgias uthus...


Ha en fiiin fredagskveld :-)

Nostalgia

2 kommentarer:

  1. Blir langt mellom mine blogg også. Er slik når man er ute av huset kvar dag. Mjølskuffene på øverste bilde har svigermor på kjøkkenet sitt også.;) Fine dei :)
    God Helg :)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å følge med. Ser ut som du har fått fatt på mye fint :)
    Vi er godt vant med bruktsaker Nostalgia....i Trondheim var der stive priser.....så lite handling på meg!

    SvarSlett