Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 11. januar 2011

Madonnabilde


I en mørk krok av stuen har jeg "gjemt bort" madonnabildet som jeg kjøpte på loppemarked i Belgia ifjor sommer.


Sammen med rubinfarvet krystall og Mary Gregory karaffel ble det et fint stilleben med litt kraftige farver.

Kanskje finner jeg en annen plass til det senere ?
Foreløpig skal det stå her sammen med de andre tingene og være et blikkfang på mørke kvelder med tente lys :-)




Nostalgia

17 kommentarer:

  1. Dette passet jo såå fint på dette skapet?
    Koselig...

    SvarSlett
  2. Nydeleg Madonna bilete.
    Om du ikkje finn ein fin plass til det, så har
    eg ein fin plass her i stua *peiker bort der* hehe.

    Nei tenker du klarer å finne ein fin plass til det biletet.

    SvarSlett
  3. Hei.Nydelig bilde.Fin plass til bilde.Koselig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. For et nydelig bilde. Passet veldig godt inn.
    Ha en super uke.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  5. Bildet er bare så fint og den skåla er lekker. Jeg liker sånne gamle kjørler. Fine bilder.
    Klem

    SvarSlett
  6. Madonnabildet var bare så vakkert, og passa nydelig sammen med skåla og karaffelen.
    Ha ein fin dag. Klem

    SvarSlett
  7. god onsdag morgen.
    så flott et bilde,
    passet jo akkurat der sammen med annet i lik fargenyanser,
    vakkert,
    ha en nydelig dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. God morgen! For et nydelig madonnabilde - synes det passe godt inn - må være et vakkert blikkfang med tente lys foran!!!
    Og så det skapet da.....herlighet så fint!!!!
    Midtveis i uka allerede... - ønsker deg en flott onsdag!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  9. For en spesiell flott ting å ha...nydelig. Jeg ønsker deg en herlig onsdag....klem

    SvarSlett
  10. Så vakkert stilleben! Madonnabildet har en spesiell utstråling og passer perfekt sammen med det fargede glasset :)

    SvarSlett
  11. Underbara stämningsfulla bilder! Din madonna-tavla gör mig grön av avund...smiler.
    Kram Pia

    SvarSlett
  12. Et virkelig fantastisk bilde, og jeg skjønner godt at du vil ha det som blikkfang.

    Blir du med på min give away?

    Klem

    SvarSlett
  13. Hei, jeg har lagt igjen min mailadresse i din butikk. Vil du svare meg? Hilsen Siv:-)

    SvarSlett
  14. Vakkert bilde! :) Og får en vakker kommode du har!!

    SvarSlett
  15. Et vakkert stilleben ble dette.
    Alt passer så fint sammen. Bildet er jo så nydelig.

    SvarSlett
  16. Heisan

    Nydelig madonna bilde, passer så fint inn hos deg!! Klem fra meg

    SvarSlett
  17. Stemningsullt og vakkert stilleben ♥ og kjempefine bilder... Ønsker deg en flott kveld videre, klem fra Mette

    SvarSlett