Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 21. februar 2012

Krydder ?



En krydderoppsats uten krydder....
 

Her har det nok engang stått 4 flasker med ulikt innhold....
Kanskje eddik, olje, salt og pepper..?
Flaskene er borte, men kanskje dukker det opp noe som kan passe en gang. Imens har den fått selskap av noen kuler i fattigmannsølv.
Til Påske har jeg tenkt at denne kunne være fin å ha egg i  ?


Inntil da skal den få stå sammen med andre blanke og skinnende ting :-)

Nostalgia

8 kommentarer:

  1. Jeg fant en krydderoppsats på messen på fredag:-) Din blir sikkert koselig med egg i til påsken:-) Koselig bilde du har tatt.
    Det gamle skrinet med alle minnene oppi! - jeg falt helt i staver. Så mange fine skatter og historie.

    Koselig butikk du har vært i! Der skulle jeg gjerne ha vært:-)

    Ha en fin tirsdagskveld!

    Klem:-)

    SvarSlett
  2. så flott den var....blir nok sikkert fin med egg i også
    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  3. veldig fint.Jeg har sett sånne av og til.
    Klem

    SvarSlett
  4. God gjenbruksånd dette!

    Kjære skjønne deg, tuusen takk for det fine innlegget om butikken. Så hyggelig at dere tok turen ut, det varmet:-)))

    stor klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig...jeg blir glad når jeg ser de gamle tingene, jeg har levd i en familie som er opptatt av å ta vare på det gamle.

    Unn :)

    SvarSlett
  6. Du finner sikkert flasker til den en vakker dag. Du fant det som manglet til lampetten din ikke sant? Tålmodighet, tålmodighet....

    SvarSlett
  7. So fin den blei med kulene i :) Dukke nok opp flaske med tid og stunde veit du :) Egg blir perfekt i den.

    Ha ei fortsatt finfin veka!

    Klem frå Christine

    SvarSlett