Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 28. mars 2013

Skal, skal ikke....







Jeg er veldig i tvil...
Jeg har verdens fineste kjøkkenhylle, produsert av Høyang og etter at jeg fikk meg stort kjøkken finner jeg rett og slett ikke plass til den !!???

Hyllen ble i sin tid kjøpt på Lopemarked og er vel et av loppefunnen jeg er mest fornøyd med :-)
Du kan se flere bilder av hyllen min her..

Disse hyllene er superpraktiske og veldig populære. Desverre er de ikke så lette å få tak i.
Det har en norsk dame bosatt i England tatt konsekvensen av.
Det er ikke bare nordmenn som har trykket denne hyllen til sitt bryst :-)

Bare se her

(Bildene er lånt fra Ellas Kitchencompany)





 Med slike hyller på kjøkkenet har man alt man trenger lett tilgjengelig og i tillegg ser de lekker ut ;-) !








Sukk...

Spørs om jeg ikke må gåe nekstra runde med meg selv for å finne en plass til hyllen min som nå er stuet vekk...

Nostalgia

13 kommentarer:

  1. Vi har en slik stående ute, jeg lurer på å ta den inn og bruke den på kontoret, til penner, binders, teip, stifter osv :)

    SvarSlett
  2. Den er kjempefin..og du kommer til å angre om du kvitter deg med den!
    Har du ikke plass i uthuset da ?
    Ha en fortsatt fin påske Nostalgia :)
    Klem!

    SvarSlett
  3. Den er nydelig fin....synd du ikke har plass på kjøkkenet.
    Kanskje et annet sted i heimen eller hva med åra den i uthuset når det blir ferdig . Nødvendigvis ikke til mat :)
    Ha en fin påske min venn
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Eg kan passe på den for deg eg. hehe

    Neida, du må verkeleg gå nokre rundar med deg sjølv før du bestemmer deg. Den er jo så vakker og praktisk.
    Hadde eg hatt plass og råd til det, så hadde eg hatt ei sånn eg og. :)

    SvarSlett
  5. Denne hyllen var skikkelig flott, jeg har faktisk ikke sett maken før...den hadde ikke jeg solgt var jeg deg! Skulle gjerne hatt en sånn jeg også...denne varianten er mye finere enn de i plast selv om de også er fine.

    Fortsatt god påske. Klem

    SvarSlett
  6. Oj, det er jo en ren skatt du har! NEIIII, ikke selge! Som de andre påpeker kan den jo brukes andre steder! Jeg skulle mer enn gjerne hatt den på syrommet mitt!

    God påske til deg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  7. Ønsker meg ei sånn hylle i blått- en veldig vakker dag blir det kanskje- du må i alle fall finne et sted til hylla på kjøkkenet- den er jo kjempefin;) God påske til deg;)

    SvarSlett
  8. Ja, den må du ha!!
    Lekker.
    God påske!
    Klem, M

    SvarSlett
  9. Alltid ønsket meg ein sånn! :)

    Du finner nok plass til den! ;)

    Riktig god påske! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  10. Skikkelig kule hyller!!! Den MÅ du jo finne plass til...

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. This is a keeper!.

    Ha en strålende påske videre.
    Klem.

    SvarSlett
  13. Du skal jo snart innrede det nye "uthuset" .... ;) klart du har plass til denne ;)

    SvarSlett