Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

lørdag 27. april 2013

Nostalgisk på verandaen


Idag ble det rett og slett et impulskjøp til den nye flotte uteplassen foran kjøkkenet vårt :
En herlig utegruppe i kunstrotting, nostalgisk, fin å se på og ikke minst gode å sitte i :-)
Vi falt pladask ! 

Her ser vi for oss at det skal nytes noen deilige morgenstunder i sommer, siden solen kommer allerede i 6 tiden her...


Den fine stolen har fått selskap av en koselig pute fra Butikk Josefine :-)



Sååå fiiiin !


Sol og vakker vær i Bergen idag, og vi er i full gang med hagearbeid, planting og såing..



Nå venter vi bare på sommeren ...

:-)



Nostalgia

9 kommentarer:

  1. Så fint, gleder meg å komme på besøk!

    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Å for noen helt NYDELIGE utemøbler!!
    Slit an :):):)

    Jeg har nettopp vært på Hagavik og der jobber din kusine,hun var så snill med meg :)

    Ha en flott helg,håper på sol i morgen og!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Kjempefine utemøbler! Så heldig dere er som har en fin utplass å kose dere på :).

    SvarSlett
  4. Denne gruppen var kjempefin. Har ikke sett slike i kunstrotting,men utvalget blir jo større så praktiske som de er:)
    Tenker du har d flott på terassen din.
    Har begynt å rydde litt i dag med lille M på slep.
    Da begrenser jo d seg hvor mye som blir gjort :)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Så utrolig fine utemøbler <3 Romantisk :)

    SvarSlett
  6. Sååå fine møbler da :D
    Kjempelekkert.. den runde puta var også veldig søt!

    Ha en fin Søndag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  7. Et vakkert impulskjøp :) Her er fortsatt kaldt og ikke særlig vårtemperatur enda.

    SvarSlett
  8. Ja det var ei flott gruppe. Lurt å kjøpe den
    Passer jo veldig godt ved kjøkkenplassen.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  9. Så fin - riktig elegant gruppe! Denne får du glede av!

    SvarSlett