Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 23. mars 2010

Hanegal ?


At Nostalgia elsker loppiser, høner, griser, antikviteter og mye annet er ingen hemmelighet ;-D
Her kommer mine loppishaner...

Den staselige muggen er nyprodusert for Sia, men funnet på loppemarked. Det finnnes også antikke slike mugger, og gjettt om jeg ønsker meg en...


Litt høner og kyllinger hører også med...gjerne i form av karafler eller salt og pepperbøsser.


Litt sliten mange av disse, men akk såååå skjønnne !


Ha en fiiin dag !


Nostalgia

14 kommentarer:

  1. Så mange flotte haner! Den hane-kanna var jo bare helt lekker da..... (Godt at ikke Tuppa og Skrulla ser dataen, for da hadde det blitt lurveleven her, om de hadde sett de flotte hanene). Tji hi.
    Ha en flott dag.
    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Koselige haner og kyllinger...de er sjarmerende de gamle:)
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  3. Her var det mange fine haner.
    Så mye fint du viser i det forrige innlegget ditt:)
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Det var en rigtig påske-samling, Nostalgia. Jeg forstår godt du gerne vil have et antikt hanekrus/mug, de er så flotte. Sikkert engelske?

    Kram Helle

    SvarSlett
  5. disse var da morsomme... mener å høre galingen...
    klem¨¨*

    SvarSlett
  6. Så fin samling du har?
    Utrolig flotte disse gamle figurene, sånne lages ikke i dag.
    Husker mormor hadde en sånn stor flott hane stående på kjøkkenet og en flott egghøne hadde hun også.

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  7. Heisan..
    så lekre de muggene var, og ikke minst..helt perfekt til påske!! Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Du har litt av en samling!

    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  9. Hanegal - høres kjent ut, min mor er det ;) Så mange fine haner du har samlet!

    Ha en god natt,
    klem

    SvarSlett
  10. Så mange fine haner du hadde skaffet deg. Artig. Fine ting du hadde fått med deg fra loppis også :)
    Ha det fint.
    Klem fra Trude :)

    SvarSlett
  11. Flott samling du har!
    Ser jeg har en hane som er lik en av dine ;D

    Og mugga var super da!

    SvarSlett
  12. En herlig samling av haner du har Nostalgia..

    skjønner host du vil ha en gammel utgave av den mugga...og du vilk nok gjerne finne den en gang også--

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  13. der var det jammen mange søte ting! fine hanen. ja nå gleder vi oss til påske altså.
    god dag!
    mvh
    masy

    SvarSlett
  14. Så mange finer haner og høner :-) Koselig med slike gammeldagse :-)

    Ha en flott dag videre :-)

    SvarSlett