Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

lørdag 18. september 2010

Salt til maten.....


Salt og pepperbøsser trenger ikke å være kjedelige :-)
Dette koselige paret har jeg kjøpt på loppemarked 
i København.

En liten samling med porselensbøsser funnet på ulike loppemarked-
Ikke alltid man finner par...
Her har fiskerkone og fisker fått selskap av fiskerkollega,
Mens den bunadskledde kona og mannen har fått en sønn :-)



Søte ikke sant ?


Og ikke mindre sjarmerende disse to :-)



Nostalgia

10 kommentarer:

  1. Såååå utrolig søte de var da
    håper du har en fin lørdagskveld
    klem anita s

    SvarSlett
  2. Så mange forskjellige salt- og pepperbøsser du har, og så morsomme de er!

    Ha en riktig god helg! Klem fra Sylke

    SvarSlett
  3. Såå søte:) Sånne vil vi ha også!!:)

    SvarSlett
  4. He he så festlige de var:)Har litt dilla på salt og pepper bøsser jeg og...
    ha en fin fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Så stilige dei var da. Koselig å kunne sette slike på et middagsbord.
    Ha en god søndag :)

    SvarSlett
  6. Artige saker disse!! Er så imponert over alt du finner Nostalgia :o)
    takk for i går...timene går altfor fort!!

    ha en fin søndag :o)

    SvarSlett
  7. Jo de er sjove og festlige at have stående på bordet!

    Håber din drøm om frihed vil blive virkelighed!

    Kram Helle

    SvarSlett
  8. Så søte - de må jo nesten få en egen hylle:-)
    Ha en fin søndag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  9. Takk for i går
    Kjepe artige ting du har her ...du er så flink til å finne ting.
    tusen takk igjen for den flotte kannen
    Ønsker deg en fin søndag og håper vi treffes snart igjen
    Klem til deg

    SvarSlett
  10. Hei.Så koselig dem var.Kjempe søte.Nydelig å ha på pynt når de ikke er i bruk.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett