Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 13. september 2010

Søndagens loppemarkedkjøp


 

Søndag er vanligvis ikke den beste dagen om man skal på loppis, men jammen var det masse flotte loppe på dag to også !

 

Dagens loppefunn !

 
 

En fiiin gammel nisse til blomster eller nøttter og små skåler fra Egersund og Stavangerflint.


En helt ny kurv fra Rice fant jeg også, så da er jeg klar til neste sommer :-)


Og til mitt jugendhus fikk jeg et paraplystativ og vegghylle :-)
Nå må jeg vel ut og ordne meg ordentlige paraplyer kanskje som passer inn i det flotte stativet...

Nostalgia

16 kommentarer:

  1. HERLIGE ting:):) Nissen var stilig!! Kurven var helt skjønn:) Du er så flink:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Fine ting og søt nisse :-)

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Ser jeg skulle vært en tur søndagen også..
    Mye fint..... skålene var helt bedårenede.Hmmm
    Ønsker deg en fin kveld videre
    Klem

    SvarSlett
  4. Sikke nogen fine sager, du er kommet hjem med.
    Er vild med den til paraplyer.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Susi

    SvarSlett
  5. hei.
    å så fine loppe funn du gjorde,
    nydelig nisse.
    ha en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Jammen fant du flere fine ting også på søndagen, Dei skålene hadde vi nok slåss om visst jeg hadde vært der, godt jeg ikke var der da. Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  7. Du er en mester i å finne flotte ting, men du har vel fått et veldig våkent øye etterhvert.

    Skålene var virkelig midt i blinken for meg, for på kjøkkenet mitt går alt i hvitt og blått.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  8. Måtte bare innom og sjekke ut loppefunnene dine, og her kom de jo på rekke og rad:o)
    Så mange herlig skatter du har funnet! Nydelige skåler - hvitt og blått er alltid en vinner:o) Gammeldags julepynt har jeg alltid vært svak for. Julen blir mer nostalgisk og spesiell da:o)
    Ønsker deg en fin uke, min venn.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Kjempefint paraplystativ. Skal du male det eller skal du ha det slik det er?

    Alltid kjekt når man finner loppisskatter!

    SvarSlett
  10. Hei.Så mye fint du fikk tak i.Kjempe nydelig.Ser den nissen da tenker jeg på att det går fort fram til jul nå.Nydelig nisse.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  11. For en herlig nisse!! Fikk julefølelse her jeg sitter;) Du finner alltid så mye fint;)

    SvarSlett
  12. Så heldig du er som har mulighet til å få på loppis så ofte. Her ser det ut til at sesongen for den slags går mot slutten. Uansett - mange flotte ting du har sikret deg.

    SvarSlett
  13. Jammen mye du fnat på søndagen også--

    Likte vesken /kurven jeg..og de skjønne bollene da 0))


    ha en fin kveld.
    klemmer =)

    SvarSlett
  14. Imponert over hva du finner! Den nissen var kjempesøt... klem fra meg:)

    SvarSlett
  15. Heisann!!Ja her hadde du gjordt et kupp!1Bare helt skjønn den nissen!!Ha en fin tirsdag,Klem Linda:)

    SvarSlett
  16. Hei
    Herlig loppefunn...du er heldig.
    Jeg har vært i danmark noen dager ..der var det også mye fint
    Klem...Ellen

    SvarSlett