Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 14. oktober 2011

Det er lenge til jul....



..men for deg som liker å være tidlig ute, så legger jeg ut endel gammel julepynt og tekstiler fremover..
Masse skjønn  julepynt for den nostalgiske...

Fra søndag klokken 21.00 kommer :


* Skjønne gamle julekuler,....


* Herlige nisser fra tidlig 1900 tall 


Flagg, fugler, kuler, kongler og klokker....



* Herlige tekstiler !
Litt retro og noen skjønne festremser til deg som liker de gamle Jenny Nystrøm nissene :-)


* Festlige nisser !


* Nøtteknekkere...


* Asjetter fra engleserviset til Porsgrund. Dette er nå utgått.


* Juletrefot
Jeg har flere, både i tre og i støpejern...


* Lysestaker

Her var en liten smaksprøve på det som kommer.
Takket være min gode hjelper, så kommer det fortsatt til å komme inn nytt i min lille bruktblogg fremover :-)

Klokken 21.00  søndag 16. oktober og fremover  i min bruktblogg Nostalgiasuthus.blogspot.com

Ha en fin fredagskveld :-)

Nostalgia


5 kommentarer:

  1. Oioioioi!! For noen skatter!

    Gud hvor jeg skulle ønske at jeg hadde forkjøpsrett!! Skal helt klart sitte klar på søndag!!!

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hej!
    Det måste jag hålla utkik efter, gillade de silverfärgade kulorna och klockorna jättemycket.
    Kraam Anna

    SvarSlett
  3. Neida, ikke for tidlig - så fin julepynt kan jeg kjøpe året rundt!!!

    SvarSlett
  4. Åhh - her var det mange fine ting! De blanke juletrekulene, nøtteknekkeren, juletrefoten.... sukk!
    Håper det går fremover med foten din!
    Ønsker deg en god helg!
    Klem:-)

    SvarSlett
  5. Utrolgi mye fint!
    Håper du har det bra der du sitter med gipset fot.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett