Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 5. oktober 2011

Nytt i Nostalgias uthus idag,...


Idag legges det ut nytt fortløpende  i min bruktblogg Nostalgias uthus


Det er mye nostalgisk kjøkkenutstyr om du er av dem som liker det :-)


Stor saltbøsse eller kanskje foretrekker du denne karen til sukker ?


Stort stekelokk og jugendlysestake...


Velkommen inn :-)


Nostalgia

4 kommentarer:

  1. Hei på deg min venn..

    Så masse fine saker du har funnet!

    Ønsker deg fine høstdager fremover, blir borte en liten stund. Men vi snakkes om ikke lenge, varme klemmer

    SvarSlett
  2. Hei !

    Så mye fint fu finner.....ha en fin kveld og morgendag

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Mye fint i uthuset!
    Tenkte jeg skulle legge en link på siden min nå...vi må jo reklamere litt for hverandre :o)

    ha en fin dag Nostalgia

    p.s. er litt spent på hvordan det går ??

    SvarSlett
  4. Fine sager i dit udhus, jeg vil ønske dig held med salget!!.....klem fra Helle

    SvarSlett