Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 31. januar 2010

vil du se hva jeg kjøpte på auksjon ? Del 2


Dette er en pianolysestake. 

Faktisk så kjøpte jeg et par !



Det finnes ikke noe piano i Nostalgias hus, og kommer nok heller aldri til å komme et heller.
Disse skal jeg gi bort til noen som er så heldige at de har et piano, men som mangler nettopp lysestakene :-)


Vil ikke dette bli flott mot et sort piano ?


Nydelig synes jeg..
Håper mottakeren som snart har bursdag også synes det :-)

Fortsettelse følger i morgen.

Ha en fin søndagskveld !


Nostalgia


19 kommentarer:

  1. grattis med premien!!
    Så flotte lysestaker du fant da...og tenker mottaker blir glad for disse!!

    Ha en fin søndaskveld Nostalgia

    SvarSlett
  2. Så vackra pianolysestaker. Verkligen en fin bursdagspresent. Och nog skulle de funger utan piano, som vackra lampetter på väggen.

    Hoppas du har haft en riktigt fin helg!

    SvarSlett
  3. Heldig den som får de lysestakene. De var fine. Flott hatteeske du hadde fått tak i også med de fine hattene i. Heldig du.
    Ha det fint.
    Klem fra Trude :)

    SvarSlett
  4. De blir nydelige mot ett sort piano..De blir nok veldig glade..

    SvarSlett
  5. Ååå, helt nyyydelige pianolysestaker!! Slike har jeg vært på utkikk etter lenge;) Mottakeren blir sikkert glad for disse!

    Ha en fin søndagskveld!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  6. Heeei!
    Så mye lekkert du har funnet, som jeg å ser lengre ned!! kjempe stas å få tak i sånt!! Grattis, kjempe heldig var du her!!
    God søndag! klem

    SvarSlett
  7. Hei.Kjempe fine.Ha en riktig fin Søndagskveld.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  8. De var kjempestilige?
    Heldig er den som har et piano...

    SvarSlett
  9. God aften:)
    Ja de var riktig lekre....jeg har en rusten en jeg:)
    Mottakeren blir nok veldig glad:)
    Ha en kos kveld
    goeKlemmer sendes

    SvarSlett
  10. hei.
    å disse ar vakre,
    klart de vil gi stor glede for den som får dem til sitt piano.
    ønsker deg en flott kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  11. Det blir heilt sikkert ei gåve som blir satt pris på, nydelege!

    SvarSlett
  12. Det er hva jeg kaller en personlig gave! De MÅ jo bli glade for en slik presang. Flotte!

    SvarSlett
  13. De vil helt klart gøre stor lykke hos pianoejeren, de er meget smukke!

    God næste uge til dig, klem Helle

    SvarSlett
  14. Helidig pianoeier som får disse;) Jeg har et sort piano uten lysestaker- men dte e nok av en langt yngre årgang enn disse;) Ønsker deg en fin start på uka!!

    SvarSlett
  15. Nydelige pianolysestaker! Klart dei må bli hoppende glade for så fin gave.

    Ønsker deg ei fin uke.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  16. Nydelige lysestaker.. er ehlt sikker på at mottageren blir veldig glad og takknemlig...

    ønkser deg en fin uke Nostalgia...

    klem Kerstin

    SvarSlett
  17. Jo, det var noen nydelig lysestaker, og jeg ser de for meg på et sort piano, ja! Vi hadde et sort piano for mange år siden, og jeg malte det GRØNT! Det var i 1978, så da var jo det ikke så gærn't. Men jeg hadde nok ikke gjort det i dag, nei!

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  18. Disse var bare nyyyydelige!! Jeg har også funnet en del ting i messing i det siste ( ikke at DET er vasnkelig å oppdrive...) som jeg synes er for fine til å male. Tror jeg beholder dem som de er en stund:o))
    Ha en fin dag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  19. Hei! Så flotte piano-lysestaker du har fått tak i! Mottaker blir nok lykkelig over en slik gave! Det hadde jeg blitt ihvertfall...
    Tror ikke jeg har vært innom din blogg før - i tilfelle må jeg ha vært blind ;)...Her er det så mye fint å se på! Kommer gjerne tilbake (og legger meg gjerne til som følger hos deg...)!

    Håper jeg finner det jeg leter etter, jeg også!

    SvarSlett