Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 15. september 2010


Været snudde brått idag.
Siste døgnet har vi regnet vekk og kjent på at nå er høsten kommet,
men i løpet av noen morgentimer snudde det til deilig solskinn :-)

Såååå deilig å få noen timer med flott høstvær før jeg gikk på jobb og jeg fant frem et av helgens loppefunn emaljemuggen fra lørdag.

Vaskevannsfatet hadde jeg fra tidligere.


Flott ikke sant ?


Lille Bamse trives ikke i regnvær og en solskinnsdag er ikke å forakte :-)


Ha en fiiin dag i høstværet :-)


Nostalgia



11 kommentarer:

  1. Det var et herlig vaskesett.
    Fint når en finner ting som gjør noe en hadde fra før av komplett.
    Ønsker deg en fortsatt herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Så flott vaskesett?
    Ingen små bichoner liker å bli våte på beina.
    Emma nekter å gå på bakken
    hvis det er vått ute...:-)

    SvarSlett
  3. hi,
    your red emaille looks wonderful,also your sweetie dog.
    ha en fin septemberdag,
    regina

    SvarSlett
  4. så heldig du var da! kjekt å ha et helt sett!!
    og skjønne lille vovsen deres, klart det er best i solskinn...
    et ble en nydelig dag i dag..
    klem,magny

    SvarSlett
  5. Ja...det er det som er så gøy..en del her og en del der...
    ha en kos aften
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  6. Det var et sjeldent og flott vaskesett. Godt at du fikk tak i den mugga.

    Resultatet av prosjekt bokmerke, er lagt ut på bloggen min i dag.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  7. Søøøte Bamse:)) VAskesettet var knallfint, lekkert i rødt synes jeg:)
    Sol? Så det er der den er? Her har vi hatt kuling og bøtteregn i dag. Major var kjapp til å gjøre sitt på morgenturen. Etterpå snudde han og dro meg hjemover, hehe:)
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  8. Så fine ting.Så muggen i det du puttet den i posen. Har også en som trives best ute i solen...regnet er ikke noe.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  9. Stilig Nostalgia...

    Liker fargen så godt..

    så skjønn da..så klart han liker solen bedre ..det gjør jo vi også det=)

    klemmer =)

    SvarSlett
  10. Så nydelig vaskesett!!
    Nyt høstdagene.
    Klem Igi

    SvarSlett
  11. Søøøte lille Bamse, tipper han koste seg i solen ja:) Det var flott å se et vaskefat og mugge med den friske rødfargen...

    Klem fra meg

    SvarSlett