Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 24. september 2012

Lørdagens loppefunn i ny drakt !


Jeg har fått en "ny" liten krakk på badet :-)


Lørdagens loppefunn har fått et par strøk med maling samt nytt trekk av en gammel dongeribukse, litt av en forvandling eller hva ;-) ?

Og det beste er at det var veldig enkelt. Under her ser du førbildet.



Ha en fiiin kveld !

Nostalgia

14 kommentarer:

  1. Den ble jo utrolig lekker!! Og jeg skal si at du er effektiv!!

    Ha en fin kveld og uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Å SÅ HERLIG!
    DEN BLE KNALL TØFF!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Du er jammen flink til å få prosjekta unna! Blei heilt perfekt som badekrakk!

    SvarSlett
  4. Den ble jo rålekker da :)

    SvarSlett
  5. Det ble en kjempeflott krakk.
    Likte den veldig godt. Du er flink.
    Ha en herlig tirsdag :)

    SvarSlett
  6. Den krakken er knallfin :)

    Hvis du ikke har fått med deg gavedrysset hos meg, så er det enda ikke for sent.

    :) Inger

    SvarSlett
  7. Du er ikke akkurat sen med å få ting gjort, da!
    Hos meg blir loppefunnene gjerne liggende lenge før jeg finner en anvendelse for dem.
    Brudebildene jeg fikk av deg kommer snart på bloggen. Det må bli et eget innlegg om vossebruder, det fortjener de!

    SvarSlett
  8. Wow!!! Den blei utrulig fin! Passe godt på badet ditt :)

    Ha ei fortsatt fin veka!!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  9. Wow!!! Den blei utrulig fin! Passe godt på badet ditt :)

    Ønske deg ei fortsatt fin veka!!!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  10. Oj, så fin krakk!! Den ble veldig tøff med dongeristoffet..passet fint til de blå flisene på gulvet:)Ha en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. Hei :-)

    Ja det var litt av en forandring! Passet godt på badet ditt da :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-))

    SvarSlett
  12. Den ble jo bare veldig fin ! Kjapt levert ;)

    SvarSlett