Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

lørdag 21. mars 2009

Loppemarkedlørdag og vårstemning :-)



Deilig vårstemning i Bergen idag og omsider et Loppemarked igjen :-)
Idag ble det kjøpt en vakker gammel pressglass skål, litt Figgjo, gammel peberkrukke uten lokk, geleskål og en gammel fin ramme. Rammen har fått følge av en afenbønn fra Sagen Vintage :-)

(Litt retroting ble også med hjem, men havner nok tilslutt i et annet hjem enn mitt).

Etter å ha hørt så mye flott om Berthas oldebarn, så bare MÅTTE jeg innom idag. Resultatet ble en Rød mugge og krus med hvite prikker fra Green Gate.

Når jeg kom hjem bar mannen i huset hagemøblene ut av garasjen og inn på terassen, så nå er vi klar for våren :-)

Her er noe av det jeg kjøpte idag :




Ha en fin kveld

6 kommentarer:

  1. Så du reiste ut du ja.. var det bra??? Flotte saker du har funnet da. Den blå skålen var kjempedin=)
    Gleder meg til april loppisene.
    Kos deg i helgen klem kerstin

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen hos meg! :) Så fine ting du har kjøpt da! Har ikke fått vært på loppis ennå i vår jeg.. men har lyst til det ved neste mulighet!
    Ha ei fin helg videre!

    SvarSlett
  3. Så gøy med loppis. Jeg valgte bort et i dag til fordel for å være hjemme. Anger nå men har fått gjort en del her i heimen. Ser positivt på det:O)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er. Mange fine ting fra loppemarked. Også hagemøblene på plass. Her går det ikke an å spasere rundt i hagen uten ski eller truger på beina.

    Kos deg i våren
    klem

    SvarSlett
  5. Så hyggelig, da ! Både at du har fått ut verandamøblene og at du har gjort noen gode kjøp på loppemarked !
    Koselig blogg du har.

    SvarSlett
  6. Høres ut som våren er hos deg...her sitter vi fortsatt med masse snø,og solen venter med å titte frem...Satser på at den kommer frem iløpet av dagen...Gøy med loppis-funn da:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett