Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

søndag 15. mars 2009

Våropprydning og kjøkkengleder i emalje

Denne helgen har det ikke vært Loppemarkeder her i Bergen, så helgen har blitt brukt til andre ting. Et par av familiemedlemmene har hatt kraftig opprydning i klesskapene sine, så her er det nok å gi bort til Loppemarked eller Fretex.

Mitt baderomsprosjekt går også sakte men sikkert fremover, stort sett bare nye knotter og beslag som mangler :-)

Mens jeg venter på neste Loppemarked, viser jeg frem litt av mine favoritter :



Nostalgia lar aldri et loppemarked frivillig gå fra seg. Emaljert kjøkkenutstyr har etterhvert blitt veldig populært, og det forstår jeg godt ; de er både til nytte og glede :-)
Her er litt av min samling som er i daglig bruk. Alt er kjøpt på loppemarkeder.
Ha en deilig uke :-)

6 kommentarer:

  1. Skulle gjerne hatt noen flere emaljeting på kjøkkenet jeg også! Det du har var kjempe lekkert!

    SvarSlett
  2. ja , jeg vil også på loppis...
    håper det er noe neste helg.
    masse fine emaljeting hos deg da.
    har forresten kljøpt nesten likt skjert som deg på lagersalget, mitt er hvitt i bunnen.
    kjempefine;)

    SvarSlett
  3. Så fine emaljerte ting du har:O=) jeg er også glad i gamle emaljerte kjøkken ting enten det er boller eller redskap..
    Godt å få ryddet litt også , det skulle jeg også ha gjortO=)
    Ha en fin ukestartO=)

    SvarSlett
  4. Så lekre ting :) Håper eg får vert med på neste loppis.. :) Ha ei herlig veke! Godklem

    SvarSlett
  5. For noen nydelig ting du har..og de går så fint sammen! (:

    SvarSlett
  6. hei,hei..
    oj, for en samling du har av det vakre emaljerte kjøkkenutstyret..
    gleder meg til vår og loppisene popper opp her på østlandet:0)
    ..moaklem

    SvarSlett