Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 4. januar 2010

God morgen :-)



Så var det tilbake til hverdagen igjen.


Bare små rester av julefeiringen igjen...



Det er mørkt ute en tidlig morgen og det ser ut som det pleier igjen,



Litt nyttårsforsetter er det ;-)

La gostolen være og ut på tur, til tross for mange kuldegrader ute.

Har du noen nyttårsforsetter ?

Ha en fin dag !


Nostalgia

27 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Ingen nyttårsforsetter nei....bare masse planer!!
    Nyttårsforsettene pleier bare vare en uke.....planene litt lenger :o)
    Ønsker deg en fin dag og ny uke :o)

    SvarSlett
  2. Nei....dårig med nyttårsforsetter....men en del planer:)
    ha en kos dag
    goKlem

    SvarSlett
  3. Ingen nyttårsforsetter her i gården, nei.
    Bare planer her også.
    Klem.

    SvarSlett
  4. Godt nytt år min venn! Ikke avsnkelig å komme seg ut når været er herlig og vi har en god gammeldags vinter!:o)Så fine møbler du har. Den puta i go'stolen her, var bare sjarmerende:o)
    Ha en fin dag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Et riktig godt nytt år til deg:-) Jeg har noen forsetter og mange planer.... Tror 2010 blir et herlig år:-)
    Ha en fin uke. Klem Ingrid

    SvarSlett
  6. TJa idag har litt av julepynten blitt borte her hos meg også, men litt må jeg kose meg med videre noen dager....
    Nyttårsforsetter, tja, tenker at jeg vil være flinkere til å ta mer kontakt med vennene mine. Viktig og godt med vennskap, tror kanskje innleget je skal legge ut litt senere idag blir om det...

    Ha en fin uke!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  7. Har verken nyttårsforsetter eller planer - tar helst en dag om gangen :)

    Hos meg er det full jul ennå. Så lenge jeg synes det er koselig, får det stå. Dessuten tar det gjerne litt tid før det går opp for meg at det er jul, og da er det godt med et lite etterslep... ;)

    Ha en god (hver)dag!

    SvarSlett
  8. Så koselige bilder!! Ingen nyttårforsetter, nei ... Men jeg skal fortsette med å gå turer å trene;) Nå skal jeg og barna ut i det fine vinterværet med ski og akebrett!!!

    Ha en fin dag!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  9. Hei.Nyttårforsetter nei.Skulle ha sluttet å røyke men klarer ikke alikevel...Viljen er vel ikke dær..Har litt jul hjem igjen men tar det ut i løpet av uken...Nok nå med jul.Ønsker deg en riktig fin start på det nye året.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  10. Hei

    Vil bare si at du har en nydelig blogg, og ønske deg og resten av familien et riktig godt nytt år!
    Nyttårsforsettet mitt blir å være positiv og åpen til muligheter.

    Ha det fint!
    Marit - tidligere nabo

    SvarSlett
  11. Likte så godt puta i godstolen din =)

    SvarSlett
  12. Et riktig godt nytt år til deg og dine.
    Håper du kommer deg ut på tur. Men det høres utrolig kaldt ut med 18 kuldegrader i Bergen. Syns det er kaldt på det indre av østlandet.
    Jeg sitter her og koser meg med litt sjokolade. Noe jeg ikke burde gjort.
    Mine forsetter er å fortsette å trene tre dager i uka på treningssenteret, og kanskje klare å spise mindre godt. Men jeg syns det er fælt å kaste mat. (og godteri) så derfor spiser jeg det opp.
    Ønsker deg ei ritkig god uke :)

    SvarSlett
  13. Hei og riktig godt nytt år!
    Jeg har noen små nyttårsforsetter...og de er små fordi jeg er nødt til å ha realistiske mål hvis det skal være mulig å nå dem. Trene LITT mer og spise LITT færre Lions! :)
    Her får julepynten være i fred noen dager til. Det er "gammel vane" fra barndommen, siden jeg har bursdag 6.januar og juletreet alltid fikk stå til etter bursdagsfeiringen. Nå feirer jeg ikke akkurat så fælt lenger... :) men juletreet får stå noen dager til uansett.

    Ha en riktig fin dag. Håper du har like flott vintervær som vi har her!

    Klem fra June
    Nostalgi & Skriverier
    http://www.nostalgiskriverier.blogspot.com/

    SvarSlett
  14. Kun det ene forsæt at jeg vil være millionær inden årets omme! Jeg ønsker dig held og lykke med dine!

    Hvilket fint skab du har stående, Nostalgia! Jeg elsker kineserier i alle former..

    Klem fra Helle

    SvarSlett
  15. Nej, det är inte lönt. Blir aldrig att man håller sina föresatser ändå.
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  16. hei på deg,
    ja julen gått ut her å,deilig å starte med blanke ark,
    nyttårsforsett,hmmm.hadde det på loggen min i forrige innlegg,
    å det er å tenke å støtte medmennesker,kjente som ukjente.
    ønsker deg en god kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  17. Hei

    Ja det er godt med noen planer for det nye året, vi må jo ha noe å strekke oss etter:)

    Flotte bilder her fra ditt spennende hjem...

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  18. Hei!
    Nei, jeg har heller ingen nyttårsforsetter! Men jeg har bestemt meg for å gå ned noen kilo, ihvertfall de hundre jeg gikk opp i jula... hihi!
    Så vakker lampe du viser!
    Ønsker deg en nydelig uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  19. Hei på deg! Ja, nå var det tilbake til hverdagen i gjen. Det var faktisk helt greit å komme tilbake på jobb (gudsjelov!)
    Jeg har ingen nyttårsforsetter. Tror ikke det funker helt for meg, hehe. Er det noe jeg bestemmer meg for så gjør jeg det der og da, trenger ikke et nytt år. Men det er absolutt en fin ting å ha noen mål for året som kommer. Ønsker deg en god start på uka.

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  20. Nyttårsforsetter, hm...
    -heller fortsette m/ de gode planene jeg har:-)
    Riktig godt nytt år, klem Hege.

    SvarSlett
  21. Hei hei og godt nyttår.
    Kjekt å være i gang igjen ja. Det er kjekt med jul og kjekt å bli ferdig med den også.
    Ja jeg har noen forsetter. Noen er bare for meg og noen kan jeg dele som denne: Lære meg nye matoppskrifter. Er så matlei og trenger å innføre noen nye middagsretter her i huset :)
    Hva er dine forsetter?
    Trude :)

    SvarSlett
  22. God morgen...
    takk for trøstende ord:)har ingen venner som har denne sykdommen som meg:)så det er godt og høre det er flere på samme nivå:)
    ha en kos dag
    goKlemmer

    SvarSlett
  23. heisan..

    ingen nyttårsforsetter her. ... de funker dårlig er min erfaring..har det noe med meg å gjøre ???O=)O=)


    Men å gå turer ja det gjør vi og det skal vo fortsette med...

    kaldt hos dere i dag og?


    Klem Kerstin

    SvarSlett
  24. godt nyttår- og det var et fint nyttårsforsett du hadde- tror jeg må prøve på det samme..men jeg venter på litt varmere tider før jeg setter igang;) SÅ spennende med nye møbler- du viser det vel på bloggen? Siste nye møbler her var til storebror sitt rom- og de synes jeg er riktig så fine;) Ønsker deg en god kveld!

    SvarSlett
  25. kjære så spennende vakre bilder av et annereldes interiør...

    SvarSlett
  26. Heisann ,)
    ;itt er ;
    Drikke flere utepils,
    alltid det samme alltid greit å gjennomføre ;)
    ha en finfin onsdag.

    SvarSlett
  27. Er dårleg med nyttårsforsett, men mange håp og ynskjer for det nye året:)
    Håpar du har herlege nyttårsdagar!
    Klem Anne

    SvarSlett