Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

søndag 13. februar 2011

Kommer for salg i Nostalgias uthus





Omsider kommer det en oppdatering i min lille bloggbutikk 
I morgen kveld etter klokken 20, kommer blant annet disse tingene...



Gamle bilder...



Bestikk...



Diverse bokser og kjøkkenutstyr..


Nostalgiske lampe...


Servisedeler..


Lodd...




Diverse sølvplett, bordskåner...



emaljert, bokser, pressglass,....m.m...

Følg med :-)

Nostalgia

4 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Her er det bare å være klar ser jeg!!
    Skal drive litt reklame for deg i dagens innlegg jeg :o)

    ha en fin dag Nostalgia
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Så spennende,da må jeg følge med:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Her er det bare å følge med ser jeg.
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  4. Blir spennende å kikke inn til deg ikveld!
    Artig lampe!!!
    Ha en fin start på uken
    klem Tove

    SvarSlett