Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 18. februar 2011

På spøkelsesjakt !


 Jeg kunne ikke dy meg da denne boken lå foran meg på bokhandelens Mammutsalg :


På spøkelsesvandring, hjemsøkte steder i Norge
.....

Grøss og gru....
Nyskjerrigheten ble pirret og jeg gleder meg nå til å lese om spøkelser fra Nord til Sør i Norge:-)


Dette er vel mer en bok i min gate :-)

Har du vært på Mammutsalg ?
Nostalgia

15 kommentarer:

  1. Ikke vært ennå men kanskje i morgen...pleier å være litt å hente på utsalgene.
    Fin fredag til deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Spennende - spøkelesejaktboken kunne jeg også godt tenke meg! :) Kos deg med lesestoffet.

    SvarSlett
  3. Så spennende da :)
    Tenk om det er noen i nærheten av deg også :)

    Ha en spøkefull kveld :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  4. Så spennende;)
    Må ikke lese den når du er alene hjemme da, hihi...

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Tenker dette er spennende lesning og boken under ser også så fin ut!!
    Skal gi beskjed om at de må få inn det rosa også....og vet du ...de produserer etterhvert....har ikke noe kjempestort lager!

    Ha en fin fredagskveld

    SvarSlett
  6. Hehe, må nok tilsto at jeg gikk litt "amok" på bokhandelen i dag ;) Lenge siden sist...

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så spennede bok. Hadde kost meg veldig med den.:)
    Så servise innlegget ditt under også. Huff så mange fristelser igjen. Men jeg er ( for øyeblikket) motstandskraft in persona. Så lenge det varer;-)
    Klæm!

    SvarSlett
  8. Hei høpp!!

    Ja der minnet du meg på det,dette har jeg glemt.Skal jammen ta meg en tur i morgen!!

    spennende bøker du har funnet:)

    Ha en fin helg!!

    klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Uhu.. dette hørtes skummelt ut. har ikke vært på mammuten i år. Så travelt i det siste. Artig å gå å myse litt der. Fine kopper du samler på under her.
    Klem

    SvarSlett
  10. Har ikke vært der enda. men bruker å få med meg etpar turer innom på mummutsalget. Finner som regel bøker både til meg selv og som kan brukes til gaver.
    Kos deg med dine bøker og ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  11. Spennende bøker du fikk tak i!
    Jeg har tenkt meg en tur ned i dag så fort butikkene åpner:) Håper jeg finner en lydbok eller krimbok. I tillegg hadde det vært flott med noen interiørbøker eller kokebøker tror jeg:)

    Ønsker deg en super Lørdag !
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  12. Uhuuuuu - håper du ikke finner ditt eget område som hjemsøkt....
    Norsk bordskikker fikk jeg til jul det året den kom ut, og jeg koste meg med den fra perm til perm. Flotte bilder, mye artig og til dels nyttig stoff. Bok til glede!
    Siden jeg nå en gang er bibliotekar, blir det lite mammut på meg. PÅ biblioteket er det mest nytt som gjelder.
    En riktig god helg til deg -klem fra Liv

    SvarSlett
  13. Håper du ikke er mørkredd.

    Klem

    SvarSlett
  14. ÅÅå dette hørtes virkelig spennende ut du.. må få høre når du har lest den...kanskje jeg må kjøpe den

    Klemmer og god helg 0))

    SvarSlett
  15. Det hørtes ut som en spennende bok :-)

    SvarSlett