Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

fredag 25. mars 2011

Helgelektyre


Mitt favorittblad kom i posten igår :-)

Ha en fiiin dag !

Nostalgia

9 kommentarer:

  1. så kjekt!!

    nyt helga og bladet ;-)

    SvarSlett
  2. Koselig med blader,men jeg synes alle kommer ut på samme tid.De kunne fordelt seg litt på hele mnd:)Nå er det et rush som kommer og alle pengene svies av på blader:):):)
    Ha en fin dag og kos deg..solen skinner heldigvis i Oslo:)

    SvarSlett
  3. og det kom til meg og, blir så glad over å finne det i postkassen, kommer alltid en dag eg ikkke venter..!! love it...
    god helg, min venn

    SvarSlett
  4. God helg te deg og :) Eg ska smørja inn den fine kommoden min m lutmiddel. Og so ska den få komma inn på plassen sin :)

    Ha ein knall dag, sjøl om snøen kunne holdt seg vekke...

    Klem

    SvarSlett
  5. Ser herlig ut!!!! Får sjekke når det kommer i butikken!! God helg!! Klemz

    SvarSlett
  6. Enig med deg, dette er et bra blad. Kos deg og god helg :)

    SvarSlett
  7. MMM så fint!!!!!
    Önskar dej en fin Helg
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  8. Kos deg med favorittbladet ditt og ha en fin helg!

    Klem :)

    SvarSlett
  9. Kos deg med bladet! Jeg får det ikke før på mandag, men så har jeg Bolig Pluss, Bonytt, Interiør og Vakre Hjem i bunken. Enig med Elin Anita - synd alle kommer omtrent på likt. Får vel bare velge, og lese dem litt etter litt. Om noen skulle lure - jeg KJØPER ikke alle disse bladene - her er det lån og bytting *S*
    En god helg til deg - klem fra Liv

    SvarSlett