Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

onsdag 30. mars 2011

Til helgen kanskje..?

 

På tide med vår....

Rydde i hagen, hogge opp veden som ligger klar slik at den får tørke og bli klar til neste vinter...


 Grille pølser på bålpannen :-)


Ta frem hagemøblene som har stått her i hele vinter og plassere dem rundt i hagen...

Det er lov å drømme :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !

Nostalgia

10 kommentarer:

  1. skjønner drømmen din... været har vært herlig i dag, men ser ikke ut som helgen blir slik...
    rake løv , sage ved og bålpanne er koz men best i deilig vær..
    klem,magny

    SvarSlett
  2. Wow, hvor er snøen henne? vi har fremdeles litt igjen!!! Jeg ønsker meg en slik bålpanne, og håper å få laget meg en skikkelig koselig bålplass i løpet av sommeren!!!!! Klemz

    SvarSlett
  3. Sukk. Her er alt hvitt igjen. Men det gjør godt å se snøfrie hager hos andre da. Litt trøst og medisin det. Koselig uteplass.Der er det nok mange gode stunder tenker jeg. :)

    SvarSlett
  4. Det blir nok vår snart! Vi har fortsatt snø i hagen, men det går mot vår her også!

    Klem

    SvarSlett
  5. Våren er en fin belønning for den lange vinteren vi har hatt i år. Ifjor var våren kald og helt ubrukelig, - her på Østlandet, iallefall. Satser på etpar deilige måneder framover nå i år.
    Så fine uteplasser dere har! Og alt det deilige arbeidet som skal gjøres er super trim!!!

    SvarSlett
  6. Heisann
    Ja vi fikk jo skikkelig vårstemning utpå dagen i dag :o)
    Helgen nærmer seg og mye kjekt som skjer!
    Skal i baljen en tur og innom messen hvertfall :o)

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  7. Ser ut som du har litt å henge fingrene i her ja! Herlig vær idag. Ikke rart vi får lyst til å gjøre noe ute:) Håper været holder seg fint en stund fremover.

    Klem Tove

    SvarSlett
  8. Koselig innlegg - det er trivelig å ta fatt på slikt - men, jeg ser det mangler noe hos deg. Noe hvitt som vi har ganske mye av. Bare gi beskjed om du vil ha litt :-) *s*

    SvarSlett
  9. Hei :-)

    Håper det blir varme og vår framover nå :-) Vi har fortsatt hvitt og minus vi her :-( Men varmt på dagtid i solen da :-)

    Ønsker deg flott dager framover :-)

    Klem

    SvarSlett
  10. Ja,det är en härlig tid nu! Vi har redan röjt undan i trädgården. Till helgen kommer det en grävmaskin som ska förbereda min blivande medelhavsträdgård! En dröm som jag har haft i många år. En riktig lycka!

    Kram Mimmi

    SvarSlett