Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

søndag 24. april 2011

Nytt i uthuset igjen....



 I morgen 25. april klokken 20.00 legges det nytt ut i Nostalgias uthus igjen....


Litt rustikt...



 Litt søtt....


Litt nostalgi....



Blått og hvitt....



Antikviteter....



...og litt kremhvit fajanse :-)

Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Hei! Du har så mange flotte gamle skatter:) Satt akkurat å så på Tradera og denne må vel være noe for deg? :)
    http://www.tradera.com/Nostalgia-1900-Art-Nouveau-Jugend-Beardsley-Spegel-auktion_341175_131409003

    SvarSlett
  2. Ser at da berre e setta på alarmen, og benka seg foran PC`en att ;) So masse fint du har funne fram te salg- igjen!

    Ønske deg ein toppers påske søndagskveld!!

    Klemma frå Christine

    SvarSlett
  3. Masse fint som vanlig.
    Og hønseflokken din er så flott. Vi har ikke hane i år. Det ble litt høylytt i nabolaget (fjærene ble brukt til hønen og eggene jeg sendte til Emmeline hi hi)Hønene ser ut til å ha det helt fredelig uten han.
    Kos deg videre i påsken
    Randi

    SvarSlett
  4. Så masse flott!
    Godt du "deler" med oss andre ;-)
    God Påske!

    SvarSlett
  5. Heisann
    Masse flott!
    Disse krukkene med blått...er det Rørstrand ??
    Minner grådig om noen jeg har kikket på...og som jeg synest er nydelige :o)
    Ha en fin 2.påskedag Nostalgia

    SvarSlett