Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

søndag 12. juni 2011

Litt nytt i Nostalgias uthus :-)


Det kommer bittelitt nytt i  min bruktblogg  Nostalgias uthus i morgen også...


Nostalgisk kjøkkenutstyr



Grytelapper...



Hjulvisp


Rosemønstret servise....


Nostalgisk vekkerklokke som man garantert våkner av :-)



Bakebolle fra Stavangerflint


Nyyydelig glassmugge..



Decilitermål


4 flotte engelske trykk med motiver fra revejakt....

og enda litt til...

I morgen klokken 20.00


Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Elsket det roseservicet:) desverre har jeg litt for mye i skapene allerede:) ønsker deg en viderefin pinse klem monica

    SvarSlett
  2. Mykje fint.
    Sånne gryteklutar hekla eg for mange år siden.
    Hadde ei dille på å kopiere gamle gryteklutar eg kom over. :)

    Ha vidare ei fin helg.

    SvarSlett
  3. Som vanlig finner du noe på loppemarkedet :)

    Ha en god pinse!

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Så mange fine ting, likte spesiellt godt det vakre rose servise og den gamle klokken var skikkelig nydelig :))

    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  5. Mye fint, gleder meg å titte inni uthuset!
    Ha en strålende mandag. Klem

    SvarSlett