Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

tirsdag 28. juni 2011

Når nøden er størst....


...Kan det være greit å ha en slik i beredskap :-)



Flott å se på er jo ikke noe minus heller...


Auksjonskjøp... :-)
En gammel potte fra Egersund kommer nok ikke til å få plass under sengen min, men kanskje noen fioler hadde blitt fin oppi ?


Til og med oppi er den vakker :-)



Ha en fiiin kveld !


Notalgia

7 kommentarer:

  1. Den der gjorde meg sånn pittelitt mo i knærne...:o)
    Heldige deg med dine auksjonskjøp...og har aldri hørt om auksjoner på fretex jeg....

    SvarSlett
  2. Så flott den var...ble nok litt mo i knærene som Liv :) nydelige farger
    ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  3. Et vakkert stykke "nattmøbel"! :)

    SvarSlett
  4. For ei fin potta! Er nok finare med blomster i enn diverse "ulumskheta" ja.. ;)

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  5. Den var jo bare nydelig.
    Med en blomst oppi blir det flott.
    God kveld til deg :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin potte! Skal si de hadde stil på ting i "gamle dager"

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for svar om lyskrona. :-)
    Og kjempefin potte! Så for meg perleblmster i den. :-)

    SvarSlett