Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 13. februar 2009

Drømmehelg og Valentinsdag i sikte ... !











For et fantastisk vær ! I Bergen er vi ikke vant med slikt men vi vet å sette pris på det når vi har det slik som nå :-)
Med 12 minus på kvelden er det bare å fyre i peisen, tenne lys og la roen senke seg.




Tenn lys :-)

8 kommentarer:

  1. å så mange fine bilder ;)
    og jeg må si at jeg synes Bamse ( som forøvrig er utrolig søt ) er relativt heldig som får cath kidston seng.
    nydelig
    de har så masse fint på cath kidston,
    Håper du får en flott helg.,

    SvarSlett
  2. Heisan...
    Så mye fint du viser fram!
    Vakre møbler og sjarmerende pynt!
    Er spent på å følge deg videre :O)
    Lykke til med blogginga!

    SvarSlett
  3. Hei og velkommen hit til NIB,alltid spennende med nye medl.Så til deg titter jeg innom igjen...

    SvarSlett
  4. Glad alla Hjärtans Dag! Kram Petra

    SvarSlett
  5. Her hos deg var det mye fint å se på fine bilder. Jugend er jo så vakkert.
    Jeg legger meg til som fölger og gleder meg til å fålge deg videre.
    Fortsatt god helg

    SvarSlett
  6. ~heia...
    ja det har vært himla vakkert,- ekte gammeldags vinter...
    fin dag videre,-magny

    SvarSlett
  7. Hei, Så vakre stemningsbilder du har laget. God søndag fra Siv

    SvarSlett
  8. Tuuusen takk for hyggelige meldinger ! Det varmer en nyfrelst blogger :-)

    SvarSlett