Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 17. april 2009

Sommerfølelser og inspirasjon fra Cath Kidston



Det er ikke bare Green Gate og sia som har lekre og sommerlige kopper og kar :-)




Det er sommerlig i Bergen idag og tankene på sommer og sol og late dager på terassen med en Roberts Radio.....


Gjennom bråket fra motorsagen, som nå baner seg vei gjennom skogen bak huset vårt og skal sørge for sol på verandaen fremover, er det lov å drømme seg bort...



Hjemmesiden til Cath Kidston har utrolig mye fristende og sommerlig i sin kolleksjon. Jeg har allerede kjøpt meg tre vesker....,



I morgen er det MASSE Loppemarkeder her i Bergen. Gleder meg :-)

5 kommentarer:

  1. Det er så fint med farger som liksom lover at vi skal få en herlig årstid:-) Flotte vesker, God fangst på loppis og god helg.
    Klem I

    SvarSlett
  2. Helt enig. Cath Kidston er supert! Takk for at du var med i trekningen min og vinneren er..... God helg. H.

    SvarSlett
  3. Hei, Herlige farger. God helg fra Siv

    SvarSlett
  4. Lekre vesker du har kjøpt deg.Håper du finner mye fint på loppis.

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har :)
    Jeg vil bare ha en slik Roberts Radio!
    Fant en Cath Kidston radio på www.landromantikk.no perfekt til sol og late dager :)
    Mvh/Solveig

    SvarSlett