Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 2. juni 2011

Ta sommeren inn , del 2.....


 NIB har invitert oss til å vise frem uteplassen vår i sin siste utfordring som går frem til 7. juni....
For øyeblikket er hagen et sørgelig syn, og om dette været fortsetter kan det jo bli smått med bidrag fra denne kanten av landet...

Vi har valgt å ta sommeren inn i dag også.. Vi har kost oss med hjemmelagde våruller til  middag og vafler med rømme og jordbær til dessert, mens vi fyrer i peisen...







Ha en fiiin kveld :-)

Nostalgia

5 kommentarer:

  1. herlig... fristende og lekkert!
    har plukket inn rhododendron, det er sommer inne.. + peonene da..
    klem , prøve kose deg videre med vaffelen i ruskeværet.

    SvarSlett
  2. Ja, når det ikke er noe sommer ute, får vi heller lage litt sommer inne..

    Min uteplass er heller ikke mye å skryte av..
    Har en mann som har tusen prosjekter på gang, og ingen blir gjort ferdig. Så utenfor huset er planker og sagflis over alt. Så jeg tror ikke jeg skal begi meg på ut den utfordringen.

    Kos dere inne i varmen dere!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hehe, ja en må jo bare gjøre det beste utav det. Og dei vaflene såg virkelig fristene gode ut. Ønsker deg en god fredag og håper godværet er på plass :)

    SvarSlett
  4. Jeg får vel ta med meg noe stasj borti parken og shoote noen bilder:)
    klemklem

    SvarSlett