Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 21. september 2011

Dagens bruktfunn og nytt i uthuset


Jeg var en tur innom vår lokale bruktbutikk idag...
Disse fine formene var et av funnene. Kjempefin patina og veldig fin til å lage pate' i.


Skjønn liten figur. Retro... Ligner på Hummel og er laget i Tyskland.


Liten grønn egghøne.


Søtt gammelt bilde med det kjente motivet " kan du inte tala ?"


Nydelig jugendlampe. Oppheng er nytt, så der får jeg lete etter et gammelt som passer :-)


Det legges også nytt ut i min bruktblogg Nostalgias uthus i morgen klokken 21.00

Nostalgia

4 kommentarer:

  1. Så har du gjort deg et funn i dag også du :o)
    Passer vel godt med et uthusinnlegg nå :o)
    Var innom den nye her...men ingen funn på meg!

    Ha en fin onsdagkveld :o)

    SvarSlett
  2. Å kor masse fine ting du hadde funnet der, æ var også innom vår lokale brukt butikki forrige uke, Agenda, og æ blei overaska kom masse fint de hadde der, skal innom der igjen og handle flere ting æ kunne tenke mæ, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til du legger ut ; de emaljekopp/kurv/balje ser spennede ut....

    SvarSlett
  4. så spennende , på "vår" bruktbutikk??

    SvarSlett