Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 9. september 2011

Litt reklame....


Nytt legges ut i uthuset mitt ikveld klokken 20.00...


En antikk kipe..


Bilder..


Stor herlig kurv !
Hele 80 cm lang..


 Krystall og kjøkkenutstyr ....



Gammel lunsjboks !


 Kakebokser..


Jugendoppsats..


Kaffiserviser med gulldekor eller fioler.....
og mye,mye mer...
Velkommen inn i min bruktblogg
klokken 20.00 ikveld 
:-)

Nostalgia

7 kommentarer:

  1. Å kor masse fint du hadde, likte masse av det, ha en fin fredags kveld,hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint, skal kikke innom. God helg til deg, klem fra Mona.

    SvarSlett
  3. Jeg likte veldig godt den store kurven, men kan ikke se at du har lagt den ut ennå...

    Venter i spenning (på prisen...)

    Ha en fin helg!!!

    Klem

    SvarSlett
  4. God morgen min venn:)

    Her var det mange skatter for salg!

    Jeg lurte på om du har solgt den fine retro knekkebrød boksen du hadde for en stund siden..?
    Hvis ikke vil jeg gjerne kjøpe den:)

    ønsker deg en fin lørdag, stor klem

    SvarSlett
  5. Du er en knupp..nå ble jeg glad:)))

    SvarSlett
  6. Har ikke vært på loppemarked på lenge nå, så dette er moro å se. Jeg skjønte ikke helt hva en KIPE er, men nå har jeg slått opp i leksikon, så nå lærte jeg noe idag også.
    Og jeg har jo fulgt deg en stund, men jammen er det første gang jeg har fått med meg den utrolige historien om speilet og lysestaken din som står på høyre side her på bloggen. Det er en fantastisk historie! Ha en fortsatt god helg.

    SvarSlett