Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

fredag 3. april 2009

Se hva jeg har fått idag !


En nyydelig veske fra min kjære kollega :-) ! er ikke jeg heldig ? Min snille venn og kollega er foruten å være både usedvanlig og dyktig i jobben - svært kreativ og flink med symaskinen sin på fritiden. Takk snille du :-) Denne blir min faste følgesvenn fremover.

Egen lomme til mobilen

Nydelige detaljer ; blonder, egen lomme til f.eks lommebok
Ha en deilig fredagskveld alle sammen !

4 kommentarer:

  1. Åååå for en snill kollega du har :)Herlighet, den var helt nyyydelig :)
    Kos deg med den..

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. For en herlig, herlig veske. Så heldig å ha en venn som lager så vakre ting. God helg til deg.
    Klem I

    SvarSlett
  3. Så fin veske! Håper du får en fin påseke!

    SvarSlett
  4. frodig og vakker veske...
    klemmer og gode påskeønsker til deg~~¨¨¨

    SvarSlett