Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 22. november 2010

Klar for sneen


 Ingen sne, men det er meldt kaldt vær fremover....


Jeg kjøpte meg en koselig kjelke på auksjon forleden :-)
Jeg tror helst den kommer til å bli fin pynt utenfor døren, men da står den jo klar om sneen skulle komme.


Her er det ingen nylonsnor, men ekte nostalgi ....


Nostalgia

8 kommentarer:

  1. Ååå den var koselig ....klart det må være skikkelig tau...kan minnes den jeg hadde da jeg var liten.Skulle så gjerne hatt den nå...men
    Ønsker deg en fin kveld .
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Sjelden vare. En skikkelig trekjelke. Så flott. Tror det kommer snø her jeg. Det er jo meldt kaldt og greier. Okke som så hadde den vært super å pynte opp med foran døra til jul. Med nisse, lykter og litt av hvert. Ser det for meg. Koselig kjøp det der.
    Klem

    SvarSlett
  3. Flott kjelke. Koselig å ha en slik ved døra.
    Har etpar som jeg ikke tørr bruke, er redd dei ikke tåler det.
    Her er det litt snø, men vi har ikke prøvd føre verken med ski eller kjelke.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  4. Oi, for en vakker kjelke, den kunne ha sust nedover bakkene her. Vi har fått skikkelig kaldt vakkert vintervær....ha en fin novemberuke,klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Nydelig kjelke :) Nostalgi på sitt beste :) Håper dere får snø snart da. Her har sneen ligget lenge, og graderstokken har bikket 15 blå flere ganger. Skulle vist bli enda kaldere her uti uken, brrrrr. Glad vi har masse god bjerkved utfor veggen :)
    Ønsker deg en kjempefin uke :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Så flott! Den kan nok brukes til så mangt ;)

    SvarSlett
  7. Kjempefin kjelke du har fått deg...

    de er nå fine som pynt da... og kanksje en aketur også..

    ha en fin dag'Klemmer =)))

    SvarSlett
  8. Gratulerer med passert 100.000 besøk!

    SvarSlett