Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 21. november 2010

Prosjekt...


Nostalgia var på auksjon igår og kjøpte et merkverdig møbel !

I løpet av dagen har møbelet fått litt maling...


Slik så det ut før....
Egentlig synd å male denne :-(
Den har engang vært ådret og få¨tt rester av blant annet hvitmaling på seg...


Dessuten har forrige eier brukt den som sagkrakk !!!

Ser du hva det er nå ?

En kombinert stol og trøe !!
Praktisk ikke sant ?


Nostalgia

15 kommentarer:

  1. Stilig :) har sett et par liknende på auksjoner men var ikke heldig med budene der. :)

    SvarSlett
  2. En artig stol! den ble veldig fin malt.
    Klem Igi

    SvarSlett
  3. Artig møbel - ligner litt på en gyngestol...

    SvarSlett
  4. Artig stol - har ikke sett en sånn før. Den kommer til å bli kjempefin når den får litt maling på seg - at den har blitt brukt mye før gjør den jo bare mer levende!

    Jeg gleder meg til å se kirka sammen med julepynten - den så alldeles herlig ut. Den hadde jeg nok jeg også falt for!!!

    Ønsker deg en fin søndagskveld, kjære du!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  5. DEn var smart. Alt du finner ! Ha ein fortsatt fin søndag. Klem

    SvarSlett
  6. For en flott stol. Den ble veldig fin når den ble malt.

    Ønsker deg en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  7. Herlig! Dette må vel være den mest forseggjorte kjøkkentrappen jeg har sett.
    Du har virkelig syn for gamle skatter!
    Ønsker deg en riktig god uke - klem fra Liv

    SvarSlett
  8. For et flott møbel med flere funksjoner.
    Har sett bilde av en slik stol/trapp før.
    Det kan være greit å ha en slik når en skal opp i det høyeste skapet.
    Ønsker deg ei riktig god ny uke :)

    SvarSlett
  9. har en sånn jeg... stige i ene øyeblikket, stol i det andre... flott!!

    SvarSlett
  10. Jeg må bare spørre, hvor er det du går på auksjon??? Det høres så utrolig spennende ut!!

    Flott stol forresten...

    Ha en fin kvled!

    SvarSlett
  11. Den var både orginal og genial. En herlig gammel skatt!

    Ha en fin vinteruke!

    SvarSlett
  12. Fantastisk møbel! Så praktisk og fin :) Kos deg med den! Fin farge du valgte.

    SvarSlett
  13. Ai for en kul multimøbel. Gardintrapp kaller vi det? Ble fin med maling synes jeg.
    Hei hopp
    klem
    Randi

    SvarSlett
  14. Særdeles praktisk, står man ikke altid og mangler en trappestige for at komme øverst op i skabene (og ikke gider gå ned i kælderen efter en)!

    Klem Helle

    SvarSlett
  15. Kjempe pratisk denne solen/trøen din :)Den blri kjempefin i blått!!
    Du finner så mye smart og fint....
    Ønsker deg en fin uke, dagene fykker unna nå..
    Klem Linda

    SvarSlett