Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 19. januar 2011

Vennskap..


Takk alle hyggelige bloggvenner :-)

Mange av oss opplever at det er et fantastisk flott fellesskap er i "Blogglandia".
Det er snart to år siden  jeg begynte å blogge, og jeg er utrolig glad for alle de flotte personene som jeg har blitt kjent med gjennom bloggen !


Noen ganger slår det meg at dette er så unikt :-)



Noen bloggere har jeg vært så heldig å treffe personlig, mens andre igjen håper jeg at jeg vil få mulighet til å treffe en gang.
En ting er sikkert ! 
Det har beriket min hverdag og jeg er ikke lei av blogging enda :-)


Hva tenker du ?

Hva har bloggen din betydd for deg ?
 


Nostalgia

13 kommentarer:

  1. Bloggingen er blitt en virkelig givende hobby for meg. En får masse gode ideer, og mange tanker til både inredning og håndatbeid. I tillegg har en jo blitt kjent med mange flotte personer gjennom bloggingen.
    Ønsker deg en herlig kveld :)

    SvarSlett
  2. Så enig med deg. Blogging gir meg mye, blitt kjent med mange hyggelige mennesker, fått masse ny inspirasjon og idèer. Eg har snart blogga i 3 år og har ikkje tenkt å gi meg enda.
    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  3. åh, sånn har egentlig jeg også tenkt Nostalgia! Det er jo en koslig måte å bli kjent med nye mennesker på ! (og hvertfall siden jeg boikotter facebook...) Er innmari glad over å bli kjent med DEG Nostalgia, du var vel en av de første "ukjente" jeg begynte å følge faktisk! (noen kjente jeg fra før..) Må bare bli flinkere i 2011 å komentere på flere blogger, så utvider vennekretsen seg brått! Synes det mest spenende er å se hvordan dere har det hjemme faktisk... hverdagsliv...

    Ha en fin onsdag alle sammen! Klem fra Ann-Kristin

    SvarSlett
  4. Bloggingen har kommet til å bety mye mer enn jeg trodde på forhånd, faktisk! Det er slik at jeg faktisk gleder meg til å se nye innlegg fra mange av dere... Og i den travle hverdagen, når jeg ikke rekker å prioritere bloggen, så kjenner jeg litt abstinenser på kvelden, og må "innom" en liten tur likevel... ;-). Slik som i kveld... ;-)

    Ha en fiiiin torsdag, Nostalgia!
    :)

    SvarSlett
  5. Gjennom bloggingen har jeg blitt kjent med mange hyggelige mennesker, blant dem er du :) Og det setter jeg stor pris på.

    Ha en fin torsdag! Klem

    SvarSlett
  6. Bloggen har absolutt beriket mitt liv! Ingen vei tilbake nå...

    Noen av bloggenedamene kjente jeg fra før av, mens andre har jeg blitt kjent med. Og i går hadde jeg sykveld sammen to nye venninner, som jeg har blitt kjent med via bloggen! Og hadde det ikke vært for bloggen, ville jeg nok ikke møtt alle disse fantastiske menneskene!

    Ha en finfin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  7. Absolutt mykje igjen for å blogge! Ventar berre på at vi skal få kjøpt nytt kamera, då skal det bli "andre boller". Har blitt lite blogging i det siste, men er jo innom og les titt og ofte. Og sjølvsagt har det vore kjekt å treffe deg "live". Reknar med det blir fleire treff etter kvart ;-)

    SvarSlett
  8. Jeg føler akkurat som du. Kjempeinspirerende å lese om, "bli kjent med" og ikke minst få slippe inn i alle de forskjellige hjem. Jeg har blogget litt til og fra - det skjer av og til ting i livet som gjør at man ikke yter så mye - men jeg følger med allikevel og er innom de forskjellige bloggene nesten hver kveld. Veldig koselig, og som sagt, man føler jo at man blir litt "kjent" med mange etterhvert. Du er en av de jeg har fulgt lengst. Inspirerende blogg! Klem Jorunn

    SvarSlett
  9. Bloggen har blitt mitt "fristed", hvor jeg deler tanker og følelser, bilder av hus og hjem. Det er heldigvis svært få av mine venner som vet om den, men de som vet om den, er de som den er verdt å dele med. Svært få, men gode lesere (og venner) :)

    SvarSlett
  10. Bloggandet betyder otroligt mycket för mig. Här möter jag människor som förstår mina tokiga ideér, mitt samlande och alla inredningstankar. Jag har faktiskt inte så många i min egen vänkrets som gör det. Man får som nya venner men på ett annat plan, och så all inspiration, varje dag, det är fantastiskt!
    Kram Pia

    SvarSlett
  11. Bloggingen er rett og slett blitt en del av meg.

    Blogging gir meg mange flotte opplevelser. Ikke minst forbauses jeg stadig over hvor mange kreative sjeler som finnes rundt omkring. Dessuten er det gøy å få tilbakemeldinger på det jeg lager. Jeg ville ikke vært denne verdenen foruten.

    Klem

    SvarSlett
  12. Så nydelig skrevet :)
    Kontrasten mellom det man hører i nyhetene om unge, bloggende jenter som blir stygt mobbet av kommentarene, og den varme, vennlige, omsorgsfulle og hyggelige tonen som dominerer den bloggverdenen jeg beveger meg i, er slående!
    Jeg er så glad for alle kreative damer jeg har kommet i kontakt med gjennom bloggingen. Det har absolutt vært berikende :)
    Tusen takk til alle hyggelige damer som blogger og gir gode, varme kommentarer til hverandre.
    Og tusen takk til deg som bragte temaet opp, Nostalgia :)

    SvarSlett
  13. Det å blogge har både lært meg mye, og jeg har blitt kjent med nye hyggelige mennesker. Det er så mye inspirasjon og glede å finne her, og det er godt å ha sitt eget lille sted.... Ser fram til å bli enda bedre kjent her inne, og å følge deg på dine skattejakter.

    Ha en fin kveld så lenge...klem

    SvarSlett