Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

lørdag 8. januar 2011

Utsikten...


...fra sofakroken :-)
Det snør igjen her i Bergen og det er best å holde seg inne med fyr i ovnen. 

Ønsker deg en fiiin kveld !

Nostalgia

15 kommentarer:

  1. En riktig så koselig utsikt:)
    ha en fin fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  2. Veldig koselig stue du har :) Her fyrer vi godt i ovnen vi også, og det laver ned med snø i massesvis. Er veldig glad for at vi har traktor å rydde sneen med ;)
    Ønsker deg en riktig god helg :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Her oser det kos og trivsel:) Knallfin ovn du har!!
    Så herlig høns du har.....jeg har en drøm om å kjøpe meg høner....
    Nyt kvelden, klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Det var en fin utsikt!
    Trevlig kväll!
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. Herligt at have en undskyldning for at blive indendøre og hygge!!
    Her i DK drypper det lystigt allevegne, vi har tø!

    God weekend, klem Helle

    SvarSlett
  6. Du har et så utrolig koselig hjem!!

    Ha en fin helg og kos deg inne i dette vinterværet!

    Klem

    SvarSlett
  7. He, he - det finnes dager, ja, da utsikten fra sofakroken er helt fortreffelig - og din var absolutt verdt å titte på!
    Det er blitt sofakrok her i dag også. Jeg var i alle fall veldig glad for at jeg ikke var nødt til å bruke bil i dag.
    En riktig god lørdagskveld til deg, og lykke til med alle de flotte kyllingene *s*
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  8. Ikke noe å si på utsikten hos deg Nostalgia :o)
    Kos deg og nyt lørdagskvelden :o)
    klem fra meg!

    SvarSlett
  9. herlig utsikt hos deg Nosatlgia..

    kos deg og nyt kvelden =))
    Klemmer =))

    SvarSlett
  10. Koselig utsikt!
    Ser du har akkurat sånn vedovn som jeg ønsker meg... ;-)
    Varmer den godt?

    Ha en fin kveld videre og en super søndag!!
    :-)

    SvarSlett
  11. Her har vi tilbrakt kvelden foran TV. Ute har det snødd i heile dag. Lenge siden det har vert en slik vinter her. Koselig stue du har. Kos deg videre. Klem

    SvarSlett
  12. Men nå regner det... og sånn er det å bo i Bergen. Først masse snø, så masse regn.

    Så mange isglatte fortau!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  13. Så koslig bilde! Fikk nesten lyst til å gå å koke meg en kopp kakao :)

    SvarSlett
  14. Koselig :) Og jeg som trodde det regnet hos dere - men det er jo mye hyggeligere med snø :)

    Ha en fin søndag! Klem

    SvarSlett
  15. Så hyggelig det ser ut hos deg!

    Ja har snødd mye her i byen også, men idag har det regnet litt. Er vel ikke så ofte det snør i Bergen kanskje? Jeg liker godt at det er hvitt ute, helst fergigmåka:)

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett