Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

lørdag 1. januar 2011

Nyttårsbrunch


Godt nytt år !!!
Første dag i det nye året feiret vi med tre generasjoner idag. Med 14 mennesker i alderen 4 til 67 har vi kost osss med nyttårsbrunch.



Litt søtt ...


..og litt salt. 


Store og små har kost seg med spill, lek og moro :-)


Kanskje blir det en tradisjon ?
Koselig med slike stunder og vi håper vi får mange slike i året som kommer :-)

Mitt nyttårsforsett:
Ta vare på øyeblikkene...


Nostalgia


2 kommentarer:

  1. Fint nyttårsforsett du har laget deg. Høres ut som dere har hatt en flott kveld, med mye god mat og familie.
    Fortsatt god lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. Så koselig ?
    Ja, tradisjoner er viktig å lage og å ta vare å på...
    Her var det mye godt å finne på bordet!

    SvarSlett