Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

lørdag 29. januar 2011

Helgen er reddet ...


Nettbokhandel er en fiiin ting :-)

Denne gangen er det svenske www.bokus.com


Bøker kan man kjøpe tollfritt så det er bare å fråtse :-)


En pen lieten bunke skal sørge for at helgeunderholdningen er reddet.


Dette må da være noe for oss loppefrelste :-)


Denne har jeg ønsket meg lenge ..


Countrystyle, just love it !!

Og litt mer countrystyle  :-)



Denne boken kommer til å bli endel av min neste giveaway.
Nostalgia feirer snart 2 år som blogger !
Følg med :-)

Ha en fiiin kveld !

(Ps! hvis noen lurer hva de tre øverste bildene har med bokkjøpet å gjøre.. ingen verdens ting.
Måtte bare vise frem det skjønne bildet av mor og barn som jeg kjøpte på auksjon :-))


Nostalgia

17 kommentarer:

  1. Viste ikke at man kan kjøpe bøker moms og tollfritt!!? Så bra :) Masse flotte bøker du har bestillt :) Så flere der som jeg godt kunne tenkt meg :)
    Gratulere med snart 2-års dag som blogger, og det vakre mor og barn bildet ;)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. De bøkene så flotte ut. Akkurat hva jeg selv kunne tenke meg å sitte å kose meg med:DDDD Klemz

    SvarSlett
  3. Nydelig mor og barn, og det pirret min nysgjerrighet på hvordan tittelen hang sammen med bildene....
    - og hang sammen gjorde det jo!
    Mange flottet titler, og jammen ble jeg fristet til å bestillen én, eller to - eller tre *s*
    En fortsatt god helg til deg - klem fra Liv

    SvarSlett
  4. Åj,de bøkene så kjempe flotte ut! Takk for tips,nå skal jeg innom der å kikke.
    Ha en god kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Det var en fristende premie.
    Håper jeg husker å melde meg på den Giveawayen din!!
    Koselig å hilse på en ny blogg!!
    God helg og goe klem fra Sol

    SvarSlett
  6. Åååååååååååååå det der var fristelser . nå mååå jeg altså. Hjelp lommeboka hyler av skrekk. :)))

    SvarSlett
  7. herlige bøker og nydelig bilder. Takk for tips, skal innom å kikke. Innred landligt har eg, den er fin. ha ein flott søndag.

    SvarSlett
  8. Findes der noget bedre end at glæde sig til at blive inspireret gennem fine bøger af alle slags!!

    God fornøjelse!

    Klem Helle

    SvarSlett
  9. Det var et nydelig bilde.
    Herlig med nye bøker, kos deg :)

    SvarSlett
  10. Et nydelig bilde!!
    Skal skrive ned dette bokstedet bak øret....er fel til å handle på capris jeg :o)
    Nå har du en fin bunke med god inspirasjon du!

    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  11. Ja her var det da mange spennende bøker :)
    Det er fort gjort å la seg friste, det finnes så mange flotte bøker.
    God søndag til deg :)

    SvarSlett
  12. Først må jeg få kommentere fotoalbumet...Det MÅ no være et funn som jeg ikke skjønner noen gir fra seg! Heldige deg. Og takk for tipset om nettbokhandelen!

    SvarSlett
  13. Det var et flott tips. Rett inn der etterpå ja:)
    Det er ALLTID like koselig å scrolle seg nedover bloggen din...masse flotte ting du har. Det fotoalbumet er jo en SKATT!

    Ha en fin uke. Klemmer fra Katharina

    SvarSlett
  14. Så flotte bøker du har fått deg, har ikkje tenkt på å kjøpe interiørbøker på nettet, der har eg berre handla hobbybøker, hm.......fekk ein ny ting på handlelista mi eg no. hehe

    Ha ein strålande fin søndag. :)

    SvarSlett
  15. Kos deg med bøkene! Håper foten begynner å bli bedre!

    Ha en god søndag. Klem

    SvarSlett
  16. Du har skaffet deg mye flott lesestoff. Jeg var heller ikke klar over prisene fra Sverige. Kanskje jeg må ta en titt om jeg finner noe.

    Klem

    SvarSlett
  17. Oj - her så det ut til å være mye bra lesestoff - og sikkert mye inspirasjon!!!
    Jeg bestiller også bøker på nett - gjerne svenske bøker. De er jo myyye billigere enn norske!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett