Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

onsdag 21. september 2011

Dagens bruktfunn og nytt i uthuset


Jeg var en tur innom vår lokale bruktbutikk idag...
Disse fine formene var et av funnene. Kjempefin patina og veldig fin til å lage pate' i.


Skjønn liten figur. Retro... Ligner på Hummel og er laget i Tyskland.


Liten grønn egghøne.


Søtt gammelt bilde med det kjente motivet " kan du inte tala ?"


Nydelig jugendlampe. Oppheng er nytt, så der får jeg lete etter et gammelt som passer :-)


Det legges også nytt ut i min bruktblogg Nostalgias uthus i morgen klokken 21.00

Nostalgia

4 kommentarer:

  1. Så har du gjort deg et funn i dag også du :o)
    Passer vel godt med et uthusinnlegg nå :o)
    Var innom den nye her...men ingen funn på meg!

    Ha en fin onsdagkveld :o)

    SvarSlett
  2. Å kor masse fine ting du hadde funnet der, æ var også innom vår lokale brukt butikki forrige uke, Agenda, og æ blei overaska kom masse fint de hadde der, skal innom der igjen og handle flere ting æ kunne tenke mæ, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til du legger ut ; de emaljekopp/kurv/balje ser spennede ut....

    SvarSlett
  4. så spennende , på "vår" bruktbutikk??

    SvarSlett