Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

torsdag 15. september 2011

I gode venners lag...




Jeg er så heldig at jeg skal være sammen med gode bloggvenner i helgen :-)
Kjekt å være sammen med andre som deler interesse for interiør, loppis og gjenbruk og å bli enda bedre kjent.
Loppis, avslapning, hyggelig selskap og god mat :-)


Gleder meg :-)

Lykke til dere andre som skal på loppejakt !

Mye nytt er forresten lagt ut i min bruktblogg Nostalgias uthus :-)

Nostalgia

3 kommentarer:

  1. God tur, gleder meg på deres vegne, håper dere finner masse!!!!

    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt helg!!!

    Skulle ønske at det ble loppis på meg, men må "nøye" meg med hytten. Men det er jo tross alt deilig med en helg uten ståk og mas..

    Ha en fin helg og god tur!

    Klem

    SvarSlett