Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

torsdag 1. september 2011

Kommer i Nostalgias uthus


September og snart på tide og tenke på vinteren :-) 
Om du er som meg, så er det greit å planlegge litt fremover,..
Denne kjelken kommer for salg i min bruktblogg Nostalgias uthus i morgen, og mange nye ting blir lagt ut denne helgen.


 Kjempefin til dekorasjon :-)


Ha en fiiin kveld !


Nostalgia

2 kommentarer:

  1. hei,
    ja tenk alt september, tiden flyr,
    nydelig kjelke, så fin å bruke utenfor døra med litt granbar og lykt på,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. En koselig kjelke...så fin å pynte med utover nå!
    Har en gammel liggende på garasjeloftet....ja har nå pyntet med den også :o)

    ha en fin helg...snart nedtelling nå :)

    SvarSlett