Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 7. september 2011

Sakralt..


Det skal ikke så mye til.
Tente lys og et vakkert gammelt Madonnabilde...



Dette gamle oljetrykket er utrolig vakkert med sine klare fine farver.
På fredag kommer det nye ting i min bruktblogg Nostalgias uthus klokken 20.00
Antikke bilder, kurver, håndarbeid, gammel koffert, blant annet... :-)

Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Nydelig bilde.
    Flotte dei små rammene som står på bordet ogaå
    Ha en god torsdag :)

    SvarSlett
  2. Vakkert...

    Det er koselig med tente lys i disse regntider!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Vakkert, gleder meg til å se hva du legger ut. Ha en fin høstdag....klem

    SvarSlett
  4. Hei.Virkelig kjempe vakkert bilde.Som jeg har sakt før du har så mye fint.Må en tur innom på din nettbutikk å se.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Vakkert! Gleder meg til å se hva du har lagt ut på bruktbloggen din :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett