Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

fredag 30. mars 2012

Helg !


Påskeferien er igang for vår del :-) 
Det skal bli deilig etter noen travle og slitsomme måneder !

Endelig skal familien nyte noen fridager sammen, selv om vi må vente enda en uke før storesøster kommer hjem fra sitt studieopphold i Roma.

Påskepynten er kommet frem (vel, disse kyllingene og hønemor står fremme hele året hos meg ..)..


Det gjør også grisene for den saks skyld ;-)




Ønsker deg en fin Palmehelg :-)

Nostalgia

10 kommentarer:

  1. Det e så godt når familien kan være samlet, dere får ha ei fin palmehelg, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en riktig herlig påske!
    Klem Ingrid :-)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Herlige bilder,så koselig høne og kyllinger.
    Ønsker deg en fin palmehelg og kos deg videre med pyntingen!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. Morsomt med høner, kyllinger og gris i porselen. Har gamle salt- og pepperbøsser formet som egg og kyllinger. Skulle gjerne hatt en gris! :)
    God påske til deg!

    SvarSlett
  5. Så nydelig påskepynt du har!! Koselig og nostalgisk!!

    God påske!!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Så mye fin påskepynt :-) Ønsker deg en flott helg :-)

    Klemmer ifra meg :-)

    SvarSlett
  7. Så koselig påske pynt du har.

    Jeg ønsker dere en fin og herlig påske. Kos dere, håper jenten din har kost seg i Roma. Så heldig hun er da.. :)

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  8. Hvor er det dog bare fint, dejlige Påskebilleder !

    Her får du en udfordring fra mig:
    Vis din bedste og sødeste Påskepynt
    I denne uge kan du sætte din Påskepynt frem til display
    Vær med - og send dit indlæg senest Langfredag den 6. april

    knus fra Frøken-frida

    SvarSlett
  9. God Helg S.
    Synd med ukedagsloppiset..
    Men men, det kommer jo flere i helgene framover.
    Ha en strålende solskinnsdag.
    Klem.

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Håper du får en fin påske ♥
    Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
    Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
    Klem Anette

    SvarSlett