Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

fredag 2. mars 2012

Under måneskinnslampen...



..er det godt å sitte og se ut på vannet og fjellene :-)

Og i praktfullt marsvær kom vårfølelsen selv om fjelltoppene rundt oss er dekket med sne.


Tente lys....


Dagslyset som siles vakkert inn gjennom blyglassvinduene...




"Here I am - this is me" , dette innlegget er mitt bidrag til
NIBs marsutfordring :-)

Ha en fiiin helg !


Nostalgia

12 kommentarer:

  1. Så nydelikt du har det...Og en nydelig utsikt..

    Ta turen innom min blogg der ligger det en Giveaway...

    Ha en fin kveld...og du har en koselig blogg som jeg tusslet på i kveld..

    Britt Kristin

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder fra deg....en flott utsikt
    Ønsker deg en flott helg min venn

    Klme til deg

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder fra ditt hjem, tenk om
    du kunne danke ut alle ...fnis...dem som alltid blir plukket ut...jeg mener ikke å være slem, jeg bare tenker at litt forandring kan være godt, at ikke alt må være industrielt eller supermoderne...At det er rom for litt nostalgi også. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Fin stemning i din stue, nydelig udsigt til både fjeld og vand.
    Nyd weekenden! klem Helle

    SvarSlett
  5. Flotte bilder,skikkelig lun og
    god stemning hjemme hos deg. :)
    Lykke til.
    Klem.

    SvarSlett
  6. Vakkert hjem! Fine bilder som formidler stemingen. Fortsatt fin helg! Anita ;)

    SvarSlett
  7. Fint og stemningsfullet bidrag
    Anki

    SvarSlett
  8. Flotte bilder, veldig hjemmekoslig!

    Lykke til i utfordringen!
    Ha en fin Onsdag.
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  9. Herlig stemning i det første bildet!
    Ønsker deg en fin søndagskveld
    Barna er i seng og jeg tar meg en liten bloggrunde. Kjekt å titte innom bidragene til nibs marsutfordring!
    Klem Tonje

    SvarSlett