Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 7. mars 2012

Et godt hjem :-)


 Mitt skjønne Pidestallskap fra slutten av 1800- tallet har fått et nytt hjem..
Ikke et hvilket som helst hjem, men dette !


Jeg viste forleden frem mitt nye skap i jaktstil og da var det desverre ikke lenger plass til dette skapet...
Det er alltid spennende når man skal selge noe man er glad i...
En stor trøst er det at det nå skal være en del av Gamle Bergens "levende museum" med miljøer fra 1800- tallet :-)
Du kan lese mer om "Gamle Bergen" her


Museet Gamle Bergen åpner dørene igjen i mai, anbefales om du bor i Bergensområdet eller er på besøk i byen...

Pst! Det kommer forresten nytt i min bruktblogg i kveld klokken 20 :-)

 Nostalgia

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig at et slikt klenodium havner i det flotte miljøet! Dette pidestalskapet er jo vakkert, men det "nye" skapet ditt er jo helt fantastisk! Gratulerer med nyervervelsen :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så gøy med et sånt salg !! Du blir jo nødt til å "gå på besøk der" nå... :)

    SvarSlett
  3. Nydelig skap :)
    Må gå å se på museet Gamle Bergen når de åpner igjen :)
    Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett