Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

tirsdag 27. mars 2012

Nytt i uthuset !


Da er det snart onsdag igjen, og her kommer et billedras over noe av det som blir lagt ut i min bruktblogg
Nostalgias uthus i morgen onsdag klokken 20.00...


Porselen, gammelt speil...




Kjøkkennostalgi...


Håndarbeid...


Og mye mer...:-)



 Nostalgia

4 kommentarer:

  1. Ja her var det mange flotte ting.
    Herlige kanner og kopper.
    Ja jeg håper det går fort over med dette vonde beinet, men i kveld er det vondere enn tidligere i dag. Så ikke vet jeg. Må kanskje ringe en lege i morgen.
    Ønsker deg en riktig god onsdag :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg..

    så mye fint, falt for moren og gutten jeg da:-))

    klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Masse koselige her hos deg! Likte så godt terpentinflasken - av alle ting;o)))
    Skal du norover i påsken da? Ta gjerne kontakt om det passer;O)
    Ha en flott morgendag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Fint gammelt porcelæn og vægten er superskøn!
    Held med saglet!
    Klem Helle.--

    SvarSlett